Huldra Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 Da jeg kom hit, hadde jeg også inntrykket av at annenhver sonis hadde belger, føler det ikke på samme måte mer nå. Det er typisk sonen å være ekstremt kritisk og skeptisk til nye som spør om hva de skal gjøre med en valp, MEN hvis de velger å følge rådene som blir gitt, så blir de tatt inn i varmen. Det er typisk sonen at ting er svart/hvitt. Enten bruker du ikke bur (og er hundens beste venn) eller så bruker du bur 26 timer i døgnet (og er dyreplager). Det er typisk sonen å være kunnskapsrik. Herlighet så mye jeg har lært her! Og uansett hva man spør om (nesten i alle fall), så er det noen som kan noe om det. Dog har jeg fremdeles tilgode å få svar på tråden min om kollodialt sølv.. Det er typisk sonen å være nærtagende. Ta ting personlig, og spesielt på vegne av sin aller kjæreste hund. Det er typisk sonen å være intern. Og det er typisk sonen å være venner på FB. Det er typisk sonen at man snakker med hverandre i RL også; og gjerne møtes man på utstillinger eller kurs eller noe. Man skal heller ikke se bort ifra at man ikke aner navnet på vedkommende man ser, men man kjenner igjen hunden (og roper hundenavnet) eller man roper nicket når man skal ha kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 Ellers syns jeg det er typisk sonen å være pirkete og ofte vri saker bare for å være vanskelige, spesielt i "hundesaker i media" tråden. Glemmer ikke tråden om mannen som sendte hunden sin etter en mann som prøvde å voldta en dame. Hunden hoppet opp på voldtektsmannen så han gikk i bakken og mannen ble tatt. Folk klarte til slutt å diskutere at hunden kanskje burde avlives fordi den er trent til å angripe folk, selv om det aldri stod at hunden hadde bitt. Haha, link? Det var broren til kjæresten min forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 Det er typisk sonen å ha dilla på hundeutstyr. Såpass mye at når en går lei sitt utstyr, så kaster alle de andre seg over det de vil bli kvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 Det er typisk sonen å ha dilla på hundeutstyr. Såpass mye at når en går lei sitt utstyr, så kaster alle de andre seg over det de vil bli kvitt. Og de som kaster seg over det selger sitt gamle også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Haha, link? Det var broren til kjæresten min forresten Den hunden er alt for rolig til å kunne skade noen uten kommando. Skal selv trene hunden opp slik. Bedre sikker enn ikke. I hvert fall med tanke på åssen miljø jeg stammer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Det er typisk Sonen å pushe på andre dersom de har et snev av lyst på ny hund, helt ukritisk. Det er typisk Sonen å si nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw til alle hunder, uansett hvor schtøgt bikkjedyret måtte være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Det er typisk Sonen å pushe på andre dersom de har et snev av lyst på ny hund, helt ukritisk. Det er typisk Sonen å si nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw til alle hunder, uansett hvor schtøgt bikkjedyret måtte være. Den samme nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw reaksjonen gjelder et hvert bilde også. Uansett hvor dårlig det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Om det ikke er nevnt enda: - det er typisk sonen å sitte på hendene - det er typisk sonen å si A, men ikke B, gjerne hinte om andre folk/tråder på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Den "nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw greia," den er litt sånn noen ganger. Jeg syns nå det er mye bedre å få et nhååååå på bilder jeg legger ut, enn at ingen skriver noenting. Og dessuten sier jeg selv bare nhååå til bilder jeg faktisk tenker nhååååå til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Jeg VIL at alle skal si "nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw" til alle mine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Jeg VIL at alle skal si "nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw" til alle mine bilder! Me 2 Ja til enda mere på sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Jeg syns nå det er mye bedre å få et nhååååå på bilder jeg legger ut, enn at ingen skriver noenting. Og dessuten sier jeg selv bare nhååå til bilder jeg faktisk tenker nhååååå til Haha, sånn er jeg også, og det ser ut som om vi ikke er alene.. Jeg er forsåvidt enig i at det er litt teit, men det får så bare være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Om det ikke er nevnt enda: - det er typisk sonen å sitte på hendene - det er typisk sonen å si A, men ikke B, gjerne hinte om andre folk/tråder på sonen og det tror jeg faktisk er noe av det mest irriterende jeg vet om! Kan ikke folk bare si ting rett ut, og om det er hint om at folk har driti seg ut, så ta det på pm! Jeg syns nå det er mye bedre å få et nhååååå på bilder jeg legger ut, enn at ingen skriver noenting. Og dessuten sier jeg selv bare nhååå til bilder jeg faktisk tenker nhååååå til Nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Me 2 Ja til enda mere :) på sonen! JaaaaAAaaAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 og det tror jeg faktisk er noe av det mest irriterende jeg vet om! Da er vi to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Da er vi to Tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Tre Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, men det tyder vel på at jeg ikke har lest de trådene dere tenker på. For sånt er irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Har du ikke sett det i Akkurat nå? Titt og ofte skrives det at folk sitter på fingrene sine/hendene sine. Eller resultattråder. "Jeg veit noen resultater du ikke veit." opplegg der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 o Det er typisk sonen å ønske folk velkommen inn i varmen igjen, når de har vært borte en stund o Det er typisk sonen å lese heeeele tråden før man svarer o Det er typisk sonen å glede seg til sesong 3 av True Blood kommer på DVD i mars Nesten like typisk som å glede seg til neste Twilightfilm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2011 Har du ikke sett det i Akkurat nå? Titt og ofte skrives det at folk sitter på fingrene sine/hendene sine. Nei, jeg leser ikke i den tråden (man skal jo lese hele tråden før man svarer vettu! ), men da skjønner jeg. Jeg trodde vi snakket om at det var irriterende å si A men ikke B, eller hinte til noe i andre tråder jeg. Mulig jeg misforstod. Eller resultattråder. "Jeg veit noen resultater du ikke veit." opplegg der... Jaa, men folk vil jo ikke ødelegge morroa med å spre resultater før vedkommende får offentliggjort det selv? Har vi ikke blitt enig om det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2011 Nei, jeg leser ikke i den tråden (man skal jo lese hele tråden før man svarer vettu! ), men da skjønner jeg. Jeg trodde vi snakket om at det var irriterende å si A men ikke B, eller hinte til noe i andre tråder jeg. Mulig jeg misforstod. Det var det som var irriterende ja . Forøvrig er det veldig typisk Sonen å KOSEMOSE valper (stakkars valper sier nå jeg - ville ikke hatt most valp, jeg ). - det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2011 Det var det som var irriterende ja . Forøvrig er det veldig typisk Sonen å KOSEMOSE valper (stakkars valper sier nå jeg - ville ikke hatt most valp, jeg ). - det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*... Stolt av den altså :icecream: (har t.o.m lest blogger fra folk som ikke normalt er på sonen som har brukt det uttrykket ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2011 - det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*... Ja! Dette er ikke like mye brukt blant alle, men det er heller ikke så rart om noen velger å bruke hele kvelden sin på å sone litt, for eksempel. Også er det typisk sonen å si "æsj den var ekkel " til valpebilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Jaa, men folk vil jo ikke ødelegge morroa med å spre resultater før vedkommende får offentliggjort det selv? Har vi ikke blitt enig om det da? Da kan man jo enkelt og greit holde kjeft da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Stolt av den altså (har t.o.m lest blogger fra folk som ikke normalt er på sonen som har brukt det uttrykket ) Det er egentlig det beste verbet EVVER liksom *fnis*. ... også er det typisk sonsk å si liksom ... og veldig typisk sonen å entusiastisk hive seg på og rope jeg vil jeg vil jeg vil til alt av kurs, utstillinger, treff etc - og ikke minst er det typisk sonsk å komme i ettertid å si at man dessverre ikke hadde råd eller tid likevel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts