Guest 2ne Skrevet 12. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2011 Vi slapp å være med vi. Sånn er det når man ikke er på nett en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Da var mail sendt, så håper jeg at jeg får være observatør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Da var mail sendt, så håper jeg at jeg får være observatør! Du får observere sammen med meg mens jeg filmer da vettøøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Vi slapp å være med vi. Sånn er det når man ikke er på nett en dag. Slik kan det gå Du kan jo stå på venteliste sammen med Siri da? Jeg får henne nok nedover igjen. Så da skal jeg pm'e dere som kom sånn luskende utpå natten, så dere får første valget. Guuuud jeg er snill! Og, det er flere observatørplasser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Slik kan det gå Du kan jo stå på venteliste sammen med Siri da? Jeg får henne nok nedover igjen. Så da skal jeg pm'e dere som kom sånn luskende utpå natten, så dere får første valget. Guuuud jeg er snill! Og, det er flere observatørplasser igjen. Nei takk, det ordner seg nok med et kurs iløpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Du får observere sammen med meg mens jeg filmer da vettøøøøø Ja! Da var jeg oppført som observatør gitt! Litt deilig å for en gangs skyld bare lene seg tilbake i stolen og observere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Får jo snart prestasjonsangst her jo, med alle sonisobservatørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Får jo snart prestasjonsangst her jo, med alle sonisobservatørene. Tenkte det samme selv, det er nesten fristende å konvertere til observatør selv. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Nope, det er ikke lov *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Nope, det er ikke lov *ler* Jojojo - selvsagt er det lov *sånn at det blir plass til en annen stakkars som IKKE har lyst til å være observatør * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2011 Da er det bare fjorten dager igjen til kurs, det er fortsatt ledige observatørplasser så kast dere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 8. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Nå er en ledig plass med hund til kurset til helgen. Håper noen kunne tenke seg den plassen 1100,- og start nå på lørdag kl 10 og varer ut dagen og søndag fra kl 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Da ble det plass til meg å Turte da. Er litt sånn og litt og veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 8. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Da ble det plass til meg å Turte da. Er litt sånn og litt og veldig Det må du ikke bli! Vi skal kose oss på kurs vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Det må du ikke bli! Vi skal kose oss på kurs vi! Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar