Anette Skrevet 10. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2011 Navn: Foxi Født: 29.06.2003 Far: Taspitir's B C Max Mor: Ronja - 14857/99 Kommer fra Kvelde. oss på polar sirkelen bodø? Hun elsker soft is skiturer Vassing 4 år Pinne fantast i en eng båtferie hund Pappa og Foxi i sverige Sover i senga mi Agility hund kan fly sommer 2008, hun vil ha iskrem I trondheim Thorstein og Foxi på verdens ende Familien grusom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 10. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2011 Jeg ser at Foxi er kullsøster til Jess, som er moren til min hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2011 Jeg ser at Foxi er kullsøster til Jess, som er moren til min hund Så morsomt! Har ikke noe kontakt med søsken eller "oppdretter" ettersom ingen var intresert, men er morsomt å se at linjene går videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Ser alle gamle bilder brakk, får fikse chillæx mutter Fluffy etter omgang med blåser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2011 Pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Foxi var hos Linselyst og her er en smakebit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts