Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hemsedalen er stengt for kjøretøy under 7.5 tonn og kolonnekjøring for de over. Hardangervidda er stengt pga uvær. Så foreløpig er det kun Filefjell og Haukeli som er åpne. Håper det holder seg sånn så vi kommer frem i morra :lol: Drar ihvertfall kl 07.00 og håper Filefjell fortsatt er åpent da, hvis ikke har vi beregnet god tid til kolonnekjøring ihvertfall (Filefjell er så og si det siste fjellet som blir stengt, så dem holder det åpent så langt det lar seg gjøre)

Skrevet

Hol-Aurland er åpent for kolonnekjøring ja, men det Gjelder Nilsegard-Øyestøl, Kopierer bare ting fra vegvesenet sin side jeg, så det er greit å ta en titt der før man drar :)

Skrevet

Tar meg kanskje en tur opp i morgen, får se det ann for jeg skal kanskje gjøre noe annet og. Må se om jeg får tid, burde jo det siden jeg bor 5 minutters gåing derfra. Men jeg skal hvertfall være der på søndagen siden klassen min skal dit :) Men skal ikke stille hund, Raja er dessverre ikke registrert :hmm:

Skrevet

Så på Facebook at Caroline sto fast på Hemsedal pga dårlig vær. De har sikkert kommet seg videre - men tenker på de som "slet" i går for å komme fram. Var visst dårlig vær endel steder over fjellene, ja..

Jeg droppet å reise til Bergen pga dødsfall i familien. Men det er likevel litt kjedelig akkurat NÅ - nå skulle man stått ringside og børstet beardiser til man ble svett og sliten - nervene utenpå kroppen, spenningen stiger og rasebedømmelsen skulle begynne om litt... Men, men - det kommer flere utstillinger!

Lykke til alle sammen som kom seg vel dit!

Susanne

Skrevet

Så på Facebook at Caroline sto fast på Hemsedal pga dårlig vær. De har sikkert kommet seg videre - men tenker på de som "slet" i går for å komme fram. Var visst dårlig vær endel steder over fjellene, ja..

Jeg droppet å reise til Bergen pga dødsfall i familien. Men det er likevel litt kjedelig akkurat NÅ - nå skulle man stått ringside og børstet beardiser til man ble svett og sliten - nervene utenpå kroppen, spenningen stiger og rasebedømmelsen skulle begynne om litt... Men, men - det kommer flere utstillinger!

Lykke til alle sammen som kom seg vel dit!

Susanne

Det var visst det ja, og er selv litt lettet for at jeg ikke dro, bilen min er ikke akkurat den tøffeste.

Men ja, nå skulle jeg gjerne løpt rundt i ringen :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...