Gå til innhold
Hundesonen.no

Frisbee, Carlisha: (Bearded Collie) og Tinka (sheltie)

Frisbee

Recommended Posts

Starter traaden vaar med ett par bilder med tema: Valentinesday :rolleyes2:

nuss.jpg

sizefrisbishhjerte2.jpg

Ogsaa ett som jeg bare har lekt meg litt med da :(

sizefireworkish.jpg

Mer av de bildene, samt video av Frisbee som trener paa aa gi Isha-bikkja hjertet, paa bloggen i denne posten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, saa enig :innocent:

Tusen takk for fine ord ! :(

Har sendt inn det ene bildet til Pet Shop girls Valentines konkurranse i dag. Hvis dere er innom, og dere ikke har noen spesiell favoritt, blir jeg glad om dere vurderer aa legge inn en stemme paa dem :rolleyes2:

Link til alle bidragene her

Selv falt jeg litt for de hundene som var utkledd som et brudepar <3 Artig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare være enige alle sammen om at beardiser er de fineste av alle hunder, så slipper vi å diskutere det mer?

Helt enig. :lol:

Haha, saa enig :P

Vi er tydeligvis enige :P Jeg er også veldig enig...men har ikke egen beardis enda da...

Selvsagt ingen tvil om peneste, herligste og go'este hunderasen bearded collie. Skjønner ikke hvorfor ALLE ønsker seg en eller to slike...

Kjempefine bilder!

Susanne

I doooooo! En vakker vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka måtte jo også få være med på Valentines-shoot! Synes hun er mye vanskeligere å finne på noe for. Beardisen passer i hvertfall fint sammen på bilder, mens Tinka jobber best alene :lol:

... eller sammen med en teddybjørn...

tinkabamsesorthvitliten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Slenger paa et par bilder av Tinka som jeg synes ble ganske bra. Den bikkja er jo totalt håpløs å ta bilder av. Har lagt inn noen "mindre heldige" bilder av henne på bloggen min i dette innlegget, men de behøver jeg liksom ikke poste her... :)

De som ble litt bedre:

bloggtinka.jpg

Synes bildet av Tinka og lille pusen som hilser ble veldig koselig. Det er et av de aller forste gangene de var saa nære hverandre :whistle:

bloggtinka2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlisha og Chloe, a match made in heaven! Carlisha liker alt som er lite og søtt, Chloe liker alt som er varmt og mykt!

blogg.jpg

Flere bilder av de to paa bloggen her

Happy Valentines :)

Det der må da være et av de aller fineste beardisbildene jeg har sett! Og jeg har sett noen. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P:)

Tar du bildene selv?

Ja, vanligvis tar vi bilder midt på natta når jeg kjeder meg. Snille tålmodige bikkjetroll som bare logrer og er glade til tross for alt jeg finner på midt på natta.

Tinka kan også være heks!

blogg9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...