Gå til innhold
Hundesonen.no

Frisbee, Carlisha: (Bearded Collie) og Tinka (sheltie)

Frisbee

Recommended Posts

Starter traaden vaar med ett par bilder med tema: Valentinesday :rolleyes2:

nuss.jpg

sizefrisbishhjerte2.jpg

Ogsaa ett som jeg bare har lekt meg litt med da :(

sizefireworkish.jpg

Mer av de bildene, samt video av Frisbee som trener paa aa gi Isha-bikkja hjertet, paa bloggen i denne posten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, saa enig :innocent:

Tusen takk for fine ord ! :(

Har sendt inn det ene bildet til Pet Shop girls Valentines konkurranse i dag. Hvis dere er innom, og dere ikke har noen spesiell favoritt, blir jeg glad om dere vurderer aa legge inn en stemme paa dem :rolleyes2:

Link til alle bidragene her

Selv falt jeg litt for de hundene som var utkledd som et brudepar <3 Artig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare være enige alle sammen om at beardiser er de fineste av alle hunder, så slipper vi å diskutere det mer?

Helt enig. :lol:

Haha, saa enig :P

Vi er tydeligvis enige :P Jeg er også veldig enig...men har ikke egen beardis enda da...

Selvsagt ingen tvil om peneste, herligste og go'este hunderasen bearded collie. Skjønner ikke hvorfor ALLE ønsker seg en eller to slike...

Kjempefine bilder!

Susanne

I doooooo! En vakker vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka måtte jo også få være med på Valentines-shoot! Synes hun er mye vanskeligere å finne på noe for. Beardisen passer i hvertfall fint sammen på bilder, mens Tinka jobber best alene :lol:

... eller sammen med en teddybjørn...

tinkabamsesorthvitliten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Slenger paa et par bilder av Tinka som jeg synes ble ganske bra. Den bikkja er jo totalt håpløs å ta bilder av. Har lagt inn noen "mindre heldige" bilder av henne på bloggen min i dette innlegget, men de behøver jeg liksom ikke poste her... :)

De som ble litt bedre:

bloggtinka.jpg

Synes bildet av Tinka og lille pusen som hilser ble veldig koselig. Det er et av de aller forste gangene de var saa nære hverandre :whistle:

bloggtinka2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlisha og Chloe, a match made in heaven! Carlisha liker alt som er lite og søtt, Chloe liker alt som er varmt og mykt!

blogg.jpg

Flere bilder av de to paa bloggen her

Happy Valentines :)

Det der må da være et av de aller fineste beardisbildene jeg har sett! Og jeg har sett noen. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P:)

Tar du bildene selv?

Ja, vanligvis tar vi bilder midt på natta når jeg kjeder meg. Snille tålmodige bikkjetroll som bare logrer og er glade til tross for alt jeg finner på midt på natta.

Tinka kan også være heks!

blogg9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...