ipadda Skrevet 13. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Ja, hun ser virkelig drektig ut nå Så lurte jeg på en ting, kan man kalle en tispe for I'en? Den tispen (forutsett at det kommer noen tispe) vi skal beholde skal hete Prikken over I'en, å jeg lurer på å bruke I'en til hverdagsnavn. Hva synes folket? (Kan ikke kalles Prikken, for vi har allerede en hund som heter det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Syns I'en var tøft jeg! Fiiine søte bolle Betty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Siden alle bildene plutselig ikke ville fungere ordentlig, kommer 4 ukers bildet en gang til, før 5 ukers bildet kommer litt senere i kveld når jeg kan få noen til å hjelp meg, hvis ikke ser det ut som jeg har skamslått bikkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Definitivt drektig, vil jeg si Ang. kallenavn, hva med Ia? Venter på at mitt kamera skal lades opp jeg, så skal jeg dele magebilder jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Definitivt drektig, vil jeg si Ang. kallenavn, hva med Ia? Venter på at mitt kamera skal lades opp jeg, så skal jeg dele magebilder jeg også Ja, hun er nok drektig, hun har fått gigantiske jur hvertfall Gleder meg til bilder av magen til bikkja di også! Har ventet på det! Og ja. Ia var vel ikke så dumt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 5 1/2 uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Nå vralter det lille dyret avgårde. Hun er ekstremt redd for magen sin, så BV stakkar har fått seg en karamell og to når hun har blitt for ivrig rundt Betty. Tror vi går en spennende tid i møte nå :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Lykke til! Men du det er en haug av bilder jeg ikke får sett og så la du bare ut to til erstatning! Det går vel ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Men jeg husker ikke hvilke bilder det var. Tror muligens det var av slekt, så jeg skal få lagt dem ut igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Her er et bilde av Betty fra idag, 7 1/2 uker på vei. Begynner virkelig å bli stor nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2011 Da er Betty på dag 62 fra første parring, og dag 61 fra siste parring. Slik så hun ut i går: Foreløpig er det ingen tegn på fødsel, men med antall dager i beregning er de nok ikke langt unna. Bella Vita har klenget litt mer på henne en vanlig, vasket henne (Hun begynnte å vaske Betty etter Betty ble så stor at hun ikke kom til alle plasser selv) (mobilbilde) Nå er jeg spendt, både på hvor mange det er, hva farge (dobbling på sjokoladebrun i 3.ledd + en sjokoladebrun hund i 2.ledd, så håper virkelig på sjokoladebrun baby) *bite negler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. April 2011 Rapporter Share Skrevet 11. April 2011 Den magen ser rimelig sprekkeferdig ut! Hvordan ser sjokoladebrun dsg ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2011 Det finnes flere varianter, det finnes slik som Prikken som er sjokoladefarvet (reg. som tricolor pga sorte pigmenter og sorte stikkhår) med rødskjær (sånn jeg ønsker meg!) : Så finnes det også sjokoladefarvet med lever nese slik som Tjalfe den første er: (Han som ligger) Jeg skal se om jeg finner farvekartet, det er så mye farver ute å går at jeg blir helt matt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. April 2011 Rapporter Share Skrevet 11. April 2011 Stilig - morsomt med mange farger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 sprekkeklar kommende mamma det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Betty startet oppblokking i går kveld i 8 tiden. Hun peste, gravde, skalv og jeg trodde at "nå skjer det noe". Hun holdt på frem til klokken 6 i dag morges, da var det helt STOPP! Så startet hun med pesing og graving igjen i 10 tiden, før det igjen ble stopp, nå ser hun ut som hun er i gang, men hvis ikke blir det nok en tur til Vet'n for å sjekke at alle ligger normalt. Hun er på dag 62/63. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Så spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Har det skjedd noe mer? Spennende dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Fine ting skjer, jeg sier ikke mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 3 stk til nå. 1 svæær tispe som satt fast og måtte dras ut. Og 2 hanner, Alle ligger mellom 250/300 gram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 En 4. på vei nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Åh, krysser fingre for at alle er friske og fine OG sjokoladebrune med svarte stikkhår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 1 tispe til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 12. April 2011 Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Så spennende! Gratulerer så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2011 Prikken har vært inne under hele fødselen og hjulpet, Betty tror jeg syns det var helt fantastisk å ha noen med seg. Prikken vasket de tre første (de kom som perler på snor med 7 og 3 minutters mellomrom) Se samarbeidet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts