elinebj93 Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Tenkte jeg skulle komme med en liten ting til. Bikkja mi uler når den ser mennesker, og tørr ikke gå forbi de. Noen andre som opplever det samme?
Kaja Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Kanskje hun er redd eller nervøs, siden hun ikke tør å gå forbi. Dette må trenes bort før det blir et skikkelig problem
elinebj93 Skrevet 4. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2011 Det er bare av og til. Mange har han skikkelig lyst å hilse på, mens noen uler han på. Hunder er det også foskjell på. I går så møtte jeg på en hannbikkje, der han begynte å ule og var redd, så begynte han å bjeffe å skulle ta han.
Ingidano Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Skrevet 4. Februar 2011 Hva med å gå ett valpekurs? Høres ut som om valpen din trenger sosialtrening. Evnt meld deg inn i en hundeklubb og vær med på sosialtreningene der.
elinebj93 Skrevet 4. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2011 Har tenkt på d. Jeg møtes stadig nye hunder. Noen går, og noen tørr han ikke å nærme seg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar