Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesider.

Line_

Recommended Posts

1.Hvem synes dere har den fineste hjemmesiden på sonen? (link! Hvorfor?)

2. Hvem er den fineste hjemmesiden du har sett(som du husker da) (link! hvorfor?)

3. Hvilket program bruker du til hjemmeside laging (hvor har du fått tak i det, hva koster det? osv..)?

4. Til dere som bruker HTML o.l.: Hvor har dere lastet den opp hen(home? osv..)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt. Husker ikke helt - det er flere fine, jeg vil ikke si en framfor en annen en.

2. Hvem er den fineste hjemmesiden du har sett(som du husker da) (link! hvorfor?)

Husker jo ikke helt, husker ikke linker osv, men av de jeg har på "favoritter" (og det er 81) kommer www.travisonline.com veldig høyt opp på lista. Oversiktlig og stilig, syns jeg.

3. Hvilket program bruker du til hjemmeside laging (hvor har du fått tak i det, hva koster det? osv..)?

Notisblokk (ooO, skikkelig avansert program). Det ligger vel på alle datamaskiner.

4. Til dere som bruker HTML o.l.: Hvor har dere lastet den opp hen(home? osv..)?

Bruker home.no - men må skaffe meg et sted med større plass til Tinka sin hjemmeside, det har vært stappfullt der i mange måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en tråd jeg kan svare på... :)

1. & 2. Vet ikke, alle sider er unike, jeg liker sider som er enkle å oversiktelige med fine oppsett..

3. Bruker litt forskjellig etter hva jeg skal gøre, men som oftest dreamwaver da det er så allsidig å har "for" mange funsjoner... (ellers notisbok og frontpage.)

4.Jeg betaler en slump penger i året, å har da 250Mb Webhotell, Eget domene, over 12Gb mail plass, å gratis suport... :)

( www.domeneshop.no )

(en slump med penger er egentlig en go del penger... Men, synes det er verd det, slipper alt av reklame, små webhoteller i hytt & pine for å få stor nok plass, egene mailadresser(uendelig mange), osv... Bare fryd & gammen.. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Tuppetroll.com !

2) Eh, husker ikke=D

3) Har nettopp kjøpt dreamweaver (hadde det bare på gamle pc'en). Pappa som betalte det, husker ikke helt hva det kostet.

4) Freewebs (advanced users:P)

:) - Takk, Benedicte!!!!

Nå jobber jeg med julelayout, men blir ALDRI fornøyd, så den lar vente på seg .

1. Jeg synes de som ikke har "ferdiglagede" hjemmesider, er de fineste; begynner å bli litt lei av piczo sider nå.

2. hmm... liker www.fagertun.net, men veldig mange fine på nett.

3. Bruker html, kombinert med redigering i wysiwyg (som ligger inne i webhotellet mitt) - betaler 180 kr. for 1000 mb lagringsplass i et år, inklusive domene. Veldig fornøyd.

4. på webhotellet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Charlotte. Synes hun har veldig ryddig og oversiktlig side

2. Veldig mange sider som er fine. Vanskelig å si

3 og 4. Bruker freewebs.com jeg da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Maange flotte sider! Alle er veldig flinke. Men jeg er fornøyd med min egen side jeg. ;) Har lært på veldig kort tid og brukt tid på å få siden min bra nok.

2. Mange flotte sider rundt på nett. Har ingen spesielle favoritter. Ikke som jeg kommer på.

3. Bruker Frontpage. Lå inne på maskinen, og så lastet jeg ned nyere verson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne m/ Aro og Shaylee. Flotte bilder, oversiktlig sider.

Ikke den fineste siden jeg har sett, men veldig morsom ]http://web.telia.com/~u36709884/pixels/epi...ls.html

Jeg bruker PSP til bilder.

Bruker litt html...har sidene mine hos Surftown.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mange gode hjemmesider for å være helt ærlig, alle har sånn piczo-greier med rosa skrift og blinkende hjerter. Men synes labbis.tk og siden til Djervekvinnen er bra, og siden til LBL og -sheriff-. De er ikke overfylte, men oversiktlige med fine bilder og interessant lesing.

http://www.jakt-labben.no selvsagt! Nei, altså.. fagertun.net er bra, http://www.home.no/blacktorn og http://www.nordlandsbris.no. Har sett bedre også, men husker ikke i farta.

Frontpage, følger med office-pakka.

Har eget .no-domene og webhotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Greier ikke å bestemme meg for hvem som har finest side. Hehe..

2. Jeg bruker Micromedia Dreamweaver, fikk det av en datafyr som vi kjenner (han eier et datafirma her på Støren)

3. Jeg bruker ikke html, men jeg laster opp siden enten på home.no eller start.no (home.no.net)

Er skikkelig missfornøyd med layouten på siden til Eso, må nok få mekket noe nytt snart, bare jeg får litt ideer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Greier ikke å bestemme meg for hvem som har finest side. Hehe..

2. Jeg bruker Micromedia Dreamweaver, fikk det av en datafyr som vi kjenner (han eier et datafirma her på Støren)

3. Jeg bruker ikke html, men jeg laster opp siden enten på home.no eller start.no (home.no.net)

Er skikkelig missfornøyd med layouten på siden til Eso, må nok få mekket noe nytt snart, bare jeg får litt ideer ;)

Missfornøyd med DEN?!?!?! :-o Den er jo kjempe fin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfornøyd med DEN?!?!?!  Den er jo kjempe fin!!!

Neeei, får sure oppstøt når jeg ser på den, hihi.. Men har ikke orket å gjort noe med det enda. Har stresset så fælt med siden til kaninene i det siste, så jeg er så lei hjemmesider for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, får sure oppstøt når jeg ser på den, hihi.. Men har ikke orket å gjort noe med det enda. Har stresset så fælt med siden til kaninene i det siste, så jeg er så lei hjemmesider for øyeblikket ;)

Kom deg til en doktor, jente!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vet ikke helt, har ikke sett på alle heller, så vil ikke si noen fremfor andre

2. http://puddel.net/bildegalleri/ Denne siden synes jeg er koselig da, ordentlig og fine farger

3. Broren min har laget min side da, han har peiling, så da er jeg jo litt stolt da, selv om et stoort minus er at jeg ikke får ting nesten noen ting uten hjelp :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...