Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt Escape Room spill

Carina

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvordan man klarer disse spillene :) Jeg har sååå ikke tålmodighet. :whistle: Har klart litt, men tror ikke jeg er smart nok til sånt her :P

Guest Michellus
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvordan man klarer disse spillene :P Jeg har sååå ikke tålmodighet. :whistle: Har klart litt, men tror ikke jeg er smart nok til sånt her :)

Det samme føler jeg :) Eller, jeg har tålmodigheten, men vet ikke hvor jeg skal klikke, for det virker som om jeg har prøvd alt :P

Guest Michellus
Skrevet

Rosa tråd, pekepinnting, batteri og stjerne.. JEG FÅR IKKE TIL MER :lol:

Jeg kunne seriøst ikke vært den nye McGuyver :lol:

Skrevet

Rosa tråd, pekepinnting, batteri og stjerne.. JEG FÅR IKKE TIL MER :lol:

Jeg kunne seriøst ikke vært den nye McGuyver :D

:lol: jeg har hatt pekepinne (men brukte den! hint hint! )batteri,stjerne og fjernkontroll :D

Skrevet

åh, jeg står fast! Jeg har klart å få pc'n opp og gå, men noe sier meg at jeg mangler noe til det bildet på pc'n.. Kan noen sende meg et liiite hint på pm? pliiiiiis :getlost:

Edit; den som leter han finner :D

Edit2; og der var jeg ute!

Guest Michellus
Skrevet

:D jeg har hatt pekepinne (men brukte den! hint hint! )batteri,stjerne og fjernkontroll :getlost:

Har fjernkontroll også, men skjønner ikke hvor jeg skal bruke pekepinnen :D

Skrevet

Ingen som vil gi noen hint da, mange som har pekepinne, stjerne, fjernkontroll og batteri.

Jeg putta batteriet i klokka, men mangler en til.

Skrevet

UTE!! Takket være Mailin. For tålmodighet til dette var ikke min sterke side. Så blir jeg noen ganger låst inne noe sted, håper jeg det er med henne. :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...