Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon 1.8 / 1.4.


K9Rex

Recommended Posts

Kjøpte et strøkent 1.8 igår fra noen i nærheten, og fikk et veldig godt tilbud på 1.4 idag....

Vet noen om auto fokusen er kjappere på 1.4 enn 1.8? Det var 1.4 jeg ønsket meg men fant ingen brukte og ønsket ikke å bruke 3 tusen første gang jeg skulle prøve fast 50mm. Har lest opp ned om disse to objektivene. Jeg klarer meg fint med 1.8 men allikevel litt nysgjerrig på den andre.

Noen som har lyst å kjøpe 1.8 ? Kvitter meg med den KUN fordi at jeg synes prisen på 1.4 var god! 650,- for 1.8

Håper det er greit at jeg legger det inn her. Har ikke nok innlegg for å poste på salgs-forumet, + så hadde jeg et lite spørsmål :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvad tid hvet du mer? Jeg har holdt det av til deg ettersom du akkurat var først til å melde intr. men det går nok fort unna, så jeg la ned annonsen på foto.no inntil videre, så slipper jeg mange mailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Har 1.8 og er kjempefornøyd! Det veier ingenting og er utrolig lysfølsomt. Selvfølgelig ikke like mye som 1.4, men da skal du jo også betale for det. Til prisen er det er veldig godt objektiv! Bare vær forsiktig med det. Det er av plast, mens 1.4 er litt mer robust (husker ikke hva det er laget av). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...