Gå til innhold
Hundesonen.no

V&H i Akershus

Heidihj

Recommended Posts

Jeg har lenge vurdert å kombinere tørrforet meg vom og hundemat, men har ikke hatt fryserplass før nå. Nå er jeg på jakt etter et sted i akershus, Ski-området, som selger vom og hundemat i større porsjoner enn 1 kg pølser. Har sett på hjemmesiden til produsenten, men jeg fant ikke ut hvor de selger større posjoner. Jeg er ikke ute etter 20 kg blokkene, det har jeg desverre ikke plass til, men jeg vil gjerne kjøpe 5 kg pølser. Er det noen som veit en plass der disse selges?

Jeg har vært i Ski og prata med to dyrebutikker, men de solgte kun 1 kg's pølser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge vurdert å kombinere tørrforet meg vom og hundemat, men har ikke hatt fryserplass før nå. Nå er jeg på jakt etter et sted i akershus, Ski-området, som selger vom og hundemat i større porsjoner enn 1 kg pølser. Har sett på hjemmesiden til produsenten, men jeg fant ikke ut hvor de selger større posjoner. Jeg er ikke ute etter 20 kg blokkene, det har jeg desverre ikke plass til, men jeg vil gjerne kjøpe 5 kg pølser. Er det noen som veit en plass der disse selges?

Jeg har vært i Ski og prata med to dyrebutikker, men de solgte kun 1 kg's pølser.

min dyrebutikk tok inn 5kg pølser når jeg ringte og bestilte det, er det en mulighet da? De får jo fast levering, og det var ganske enkelt å få 1 eller 5 kgs pølser bare jeg sa ifra før leveringsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til Vom&Hundemat, du. De er hyggelige og har full oversikt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...