Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg sliter litt med veikta til min papillon...


~Marlene~

Recommended Posts

sist jeg veide ira veide hun 3.6...hun har visstnok gått ned 2 kilo n å veier 3.2

hun er ganske tong, å jeg veier opp 60 gram for fordelt over 3 ganger om dagen :D

men er det ikke mye for?

vil ha henne litt mere ned u vekt...hun fikk smake litt yougert på fingern min men hun kan da ikke gå opp så mange kilo p.g,a det? :wink:

noen tips?

fores forresten med Hills mini puppy nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg veide ira veide hun 3.6...hun har visstnok gått ned 2 kilo n å veier 3.2

hun er ganske tong, å jeg veier opp 60 gram for fordelt over 3 ganger om dagen :D

men er det ikke mye for?

vil ha henne litt mere ned u vekt...hun fikk smake litt yougert på fingern min men hun kan da ikke gå opp så mange kilo p.g,a det? :wink:

noen tips?

fores forresten med Hills mini puppy nå

Yogyrth har nå hun bare godt av :wink:

Du forer henne etter hva som står på pakken og ikke bekymre deg formye over vekten hennes, hun har ikke vondt av litt ekstra nå om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se ...hun blir 4md i Desember sant??

Og hun veier 3kg, da skal hun ha 105gram pr dag som du må dele opp i 3måltider.

Jeg fant info her:

http://tinyurl.com/84nnb

Vet ikke om du kommer inn på den over her, men prøv denne http://tinyurl.com/b7rpv

og klikk på blå link nederst så får du frem fôrings plan osv. :wink:

Håper det hjalp litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å bekymre seg for, så lenge hunden ikke er tykk eller tynn. De har forskjellig størrelse, sånn er det bare. Man kan ikke slanke hunden bare fordi om den er større enn man vil ha den. Men man skal også passe på at den ikke blir tykk, for tykke hunder har det ikke bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...