borderen Skrevet 5. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2011 Jeg er stadig på utkikk etter det perfekte (og billige) doble bilburet. Jeg ville heslt funnet noe brukt, men begynner å gi opp å finne noe jeg synes er rimelig og fint. Men kom over noen bilder her... Noen som vet hvilket merke dette er? Burene ser ut til å være lett av vekt, ha nødutgang og trykkpumpe for å holde døren åpen. Synes det er litt vel åpent, men vil undersøke prisen uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2011 Artfex. Ganske fornøyd med det. Trykkpumpa er dårlig når det er veldig kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 5. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2011 Har hatt mitt Artfex i 3 år nå og er veldig fornøyd med mitt. De selges på www.bole.no Synd du bor så langt unna,skal nemlig selge mitt siden jeg ikke har plass til 2 i bagasjerommet og må gå for en annen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2011 Æsj.. trodde de hadde dobbeltbur. Jeg får ikke plass til 2 separate bur. Dessuten blir det for dyrt å kjøpe 2 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar