Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk schnauzer-bouvier klubb og norsk lhasa apso klubb


Anette

Recommended Posts

Alltid morro å stille andre hunder. Så det gjør jeg gjerne :P

Jeg er jo ved samme ring begge dager og hele dagen, så evt annet jeg skal inn med kræsjer ikke. Tenk at alt er i samme ring!?

Sonenringen, det der *ler*.

Det er så himla typisk... Når JEG skaffer meg hannhund, se da skal ALLE stille hannhunder. Om jeg ikke har regna feil, så skal Willy inn som nr 6 av briardene - av 7 påmeldte :thumbs:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Ulf Bråthen likte Boris til Emte, han ble vel også gruppeplassert på Stange. Jeff Luscott er spesialdommer og drev oppdrett av groenendael i England under kennelnavnet Jalus om jeg ikke tar feil. Han vil ha godt konstruerte hunder såvidt jeg erindrer.

Han plasserte vel Bono som BIG1 på Manger ifjor om ikke jeg husker feil, de fleste unge spirrevippene tror jeg gikk ut med blått. Yatzie ble BIM trooor jeg :P

Lykke til alle sammen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Alltid morro å stille andre hunder. Så det gjør jeg gjerne :P

Jeg er jo ved samme ring begge dager og hele dagen, så evt annet jeg skal inn med kræsjer ikke. Tenk at alt er i samme ring!?

Flott altså - da slipper jeg å få helt panikk om det koliderer med Frodehandler sine egne hunder :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det ikke lenge igjen! :P

Benedicte: Nå som pm er ute, vet du om du fremdeles har mulighet til å hjelpe meg? Berner er først ut i ringen(eller, er to stk før oss på søndag). Jeg er avhengig av deg om både Oliver og Fredrik får ck, for begge de krever en dyktig handler! :P

På lørdag er det bare 10 hanner som går om certet og jeg stiller 3 av dem! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er litt mer rett Caroline :icon_confused:

Min kjære handler har alle tre hunder som hun skal stille på akkurat samme tid, ikke bare oppmøte tid- Men så og si like mange hunder før de skal i ringen og :hmm: Godt Lyra er alene valp, så vi får sikkert utsatt/Tatt det tidligere da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Exporama er enkelt å reise til kollektivt :P Det går busser, men ikke så ofte såpass tidlig, vel å merke. Første buss går 07.14, framme 07.31, neste går en time senere. Du skal gå av på Hellerudsletta. Edit: Det er forresten rute 321, Oslo bussterminal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona: begge dager, ikkesant? Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit da, det er problemet...

Begge dagene ja. Bor du en plass mellom strekningen Blaker-exporama? Isåfall kan du få sitte på med meg. Bare du ikke bor sånn aaaalt for kronglete til, du vet meg og retningssans... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hadde jeg bare bodd sentralt så hadde det vært mulig å komme seg til Lillestrøm :P

Begge dagene ja. Bor du en plass mellom strekningen Blaker-exporama? Isåfall kan du få sitte på med meg. Bare du ikke bor sånn aaaalt for kronglete til, du vet meg og retningssans... :P

Haha, aner ikke! Men du kan jo se hvor Ask (Gjerdrum) ligger i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! :P Jeg bor ved Hungerholt/Grønlund/Kniplia hvis det sier deg noe? 3 min å kjøre fra Gjerdrum ungdomsskole

Jeg busser vel forbi der hver dag nå for tida, jeg :P. Kan komme og plukke deg opp jeg vettu. Men jeg er jo som vanlig tidlig på'n - satser på å være på Exporama sånn ca kl 8 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...