Gå til innhold
Hundesonen.no

HTC spørsmål


MonicaT

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg HTC og tenkte man kunne samle div spørsmål i egen tråd :)

Har kjøpt meg Wildfire lurer på:

1) Kan man lagre meldingene/sms noe sted ?

På Nokia som jeg hadde før kunne man dette i egne mapper. Jeg har noen meld. på den gamle mobilen min som jeg gjerne skulle hatt til den nye og lagret.

2) Må det vibrere når man skriver på tastaturet ?

3) Kan man styre lyset på de nederste meny knappene ( home, meny, tilbake og søk )

Synes noen ganger at de blir mørke mens skjermen er lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.) Lagre meldinger? Alle meldingene ligger der, uansett...

Anbefaler å bruke "Handcent SMS" til å håndtere meldinger..

vil du ha en faktisk Backup, så søker du på Marked etter "SMS Backup" flere gratis løsninger som lagrer sms'ene som en fil på minnekortet, kan flyttes til PCn, og kjøre restore om noe telefonen dør eller noe..

2.) Du må inn innstillinger og sette opp telefonen som du ønsker den skal være "ALT" går ann.

Innstillinger - Språk og Tastatur - Touch Input - Tekstinntasting...

Jeg synes det er greit med en taktil tilbakemelding mens jeg skriver, men det er helt individuelt seff.

3.) Lyset på knappene styrer segselv, en sensor aktiverer det på når det er mørkt i rommet, men er det lyst nok forblir de mørke...

(kan prøves med mye lys (tastene er mørke), og dekke til sensoren (tastene lyser)

Om dette kan overstyres har jeg aldri sjekket, fungerer godt på Desire.

Men jeg ser problemet iom at det ikke er fysiske taster man kan føle på wildfire.

Regner med du er klar over det, men du "MÅ", ha en google/gmail konto for å utnytte alle funksjoner og få handlet fra Marked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...