Mailin Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Er det noen som vet hvor man får kjøpt pop-up hundebur på nettet? Tenker på de man "vrir" rundt for å legge sammen, ikke de som man har stenger og lignende i, et sånt har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=11&subgid=50&wwwalias=nettdyret&pid=6825 Jeg kjøpte mine her tidlig i høst. Synes de er veldig ok i grunnen til mitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Har ikke sånn, men har bur uten stenger, som står ved hjelp av for- og baksiden som festes til veggene med glidelås. Kjøpt fra PetWorld.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Eller tenker du på de til Cleanrun? Slike har jeg, jeg klarer bare aldri å vri de skikkelig sammen http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=482&ParentCat=320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Det var sånn som Hampus og Labbis linket til jeg tenkte på, ja :-) Tusen takk! Om andre har tips om en lik type til en billigere pris også (selv om disse ikke var ille..) så blir jeg glad for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Jeg har cleanrun sitt - en plass i dypet - om jeg finner det og du vil ha det kan du få kjøpe det. Er ikke brukt og ligger bare og tar opp plass. Edit: Jeg har det største - trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Det største er kanskje litt stort, har jo knøttliten hund, men da kan jo forsåvidt begge ligge i det. Kan du ikke finne det fram og se hvor stort det er og hva du skal ha for det? Edit; bare sånn at ingen skal tro noe annet; jeg synes hun er liiten, hun er vel mellomstor for alle andre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2010 Jo det kan jeg. Er ikke sånn veldig stort om jeg husker riktig, kahlo kan akkurat stå oppreist i det. Men skal grave det frem i løpet av uka og gir lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 2. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2011 Flott! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2011 Kennel har også slike bur, om man er på utstillinger så pleier de å selge det der. Selvom de koster litt, så er det ofte tilbud/kampanjer. Tror jeg betalte 1-200kr for mitt, og det er stor Tinka størrelse (6kg phalene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Finnes et tilsvarende som heter DogBag - men det er nok forholdsvis dyrt.. Dog veldig holdbart, da! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Du kan få My sitt for 150,- (det kan fint brukes og "krølles sammen" men jeg er usikker på om jeg har gjort noe rart med det når jeg har skullet prøve å slå det sammen, for jeg får det aldri sammen igjen slik som det var når jeg fikk det) - men så virker det jo som alle andre har samme problemet som meg da Man får det opp, men ikke lagt sammen (riktig) igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Du kan få My sitt for 150,- (det kan fint brukes og "krølles sammen" men jeg er usikker på om jeg har gjort noe rart med det når jeg har skullet prøve å slå det sammen, for jeg får det aldri sammen igjen slik som det var når jeg fikk det) - men så virker det jo som alle andre har samme problemet som meg da Man får det opp, men ikke lagt sammen (riktig) igjen Man må bare ta tak i to hjørner og vri og vrenge og snurre rundt og plutselig ligger det i alle fall litt flatt. Hilsen Ingvild, Benedictes pop-up-bur-sammenlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 Man må bare ta tak i to hjørner og vri og vrenge og snurre rundt og plutselig ligger det i alle fall litt flatt. Hilsen Ingvild, Benedictes pop-up-bur-sammenlegger. Ååå du aner ikke hvilket show det har vært her mens jeg og samboern har prøvd å legge det sammen igjen. Jeg fant bruksanvisningen på nett, men ble ikke noe klokere overhodet... Vi studerte bruksanvisning og prøvde sikkert 50 ganger hver, og etter den gangen har jeg prøvd meg noen ganger alene også, til ingen nytte... Jeg har prøvd å ta tak i alle hjørnene som er, vri alle veiene som finnes, men det blir aldri riktig En av de der "stroppene" kommer alltid feil, og man får ikke lagt det 100% i sammen.. Men akkurat nok til at det går oppi en sekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2011 jeg har fått mitt til riktig - men glemt å måle det. Så damå jeg ta det opp og måle det, og da får jeg det vel ikke sammen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Selger dere to forsatt burene deres? Hvor store er dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Mitt er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollertassen Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Vil også gjerne kjøpe om noen selger;) Før jeg eventuelt kjøper på cleanrun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Jeg kan selge det siste mitt Bruker nesten bare de tyngre tøyburene, for valpen og Tia liker å ta salto inne i de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollertassen Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Tenkte det kunne være greit å ta med seg når jeg går til AG trening? Det passer vel til en toller? Hva skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar