Mirai Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Jeg vil helst som Lill at ingen skal se på meg, hvertfall nå første gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 24. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2005 Heisann Vi kommer og skal stille Buffy og Embla :-) Buffy stiller for første gang i junior, det er ganske skummelt..Kommer til og være så nervøs! Hehe.. Kommer opp på lørdagen bare får og se, må jo se aussiene, og litt andre raser. Hadde vært kult og få sett Mona da, og andre fra hundesonen :-) Boxerne skal ikke i ringen før på søndagen. Mvh Stine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Kanskje jeg kommer Får se litt , må vite litt mer om tidspunkt og sånn Har lyst til å komme da, så hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hei Vi skulle fått til en ringtrening før Sandefjord utstilling. Syntes det hadde vært veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Så deilig at jeg bare skal se på...hehe...noen som gruer seg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg gruer meg litt, nå har det seg sånn at Embla ser ut som Pluto. Hun er så sinnsykt langbeint hehe.. Og noe klomsete. Og jeg antar at det blir litt hopping og dansing i ringen, sjarmen med valpeshow kanskje, men ikke får den som går med hunden hehe.. Jeg skal jo også vise en rottweiler hann, han er sikkelig fin da, er bare valpeshow da. Løpingen i ringen tror jeg går bra, han er en lydig valp. Men han har ikke så mye oppstillings trening. Buffy er første gangen i junior ringen, hun har jo vært på 11 valpeshow. Og tror kanskje vi har gjort henne en smule lei. Men hun har jo alltid stått veldig bra da, og bare vi får igang traven bra, så går det nok fint. Har ikke noe san kjempe forhåpninger der. Men nervene kommer til og være på høy kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Kan ikke vi (i hvertfall folka rundt vestfold) få til litt ringtrening sammen? Hadde vært morro, og gøy for hundene å! Skal forresten dit selv, stille to saluki-valper. Ei salukitispe (voksen) Og kanskje en salukihann (voksen). Så får vi se om jeg må hoppe inn for Lill hvis den store og den lille krasjer med tiden Eller hva Lill? Flere som har interesse i ringtreing her eller? Klem Guro og de gale myndene *tæhæ* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Er med på det vi allså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Jeg er med! Skal ikke stille da,det er de umulige ørene hans Men ringtrening hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 www.hundetreff.piczo.com her har jeg å lill planer om ringtrening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2006 Jeg er med på treff og ringtrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Hihi.. Ja det må du:D Jepp, som Guro sier så hadde det blitt veldig gøy, med ringtrenning, har litt problemer med å komme meg til holmiz ¨på hundetreff på søndager men prøver å ordne det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Hvem dager kommer dere? Lørdag? Søndag? Begge? Jeg kommer i hvertfall lørdag, men tror jeg skal f¨til å overtale mamma sånn at jeg er der begge Er det forresten noe annet enn uts. der? LP? AG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Vi er med på ringtrening vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Så gøy.. Men vet ikke hvem dag mynder skal stille igjen:s noen som vet? Gruppe 9 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Så gøy.. Men vet ikke hvem dag mynder skal stille igjen:s noen som vet? Gruppe 9 da? Myndene er lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Ja... På fredag avgjøres det om jeg kommer eller ikke! Greier jeg oppkjøringa kommer vi. Stryker jeg kommer vi ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiarajenta Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 hei!!! jeg har bare hørt om runarhalen jeg da. er vel den 20/21 januar.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Heisann Er ikke utstilling i runar hallen med i pingvinhallen, ved bugårdsdammen. Det er 21 - 22 januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiarajenta Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 hei sann...zorbas ok,murlig det har blit flytta da pga kiara er melt på i runar hallen i januar av oppdreteren. å i tønsberg 5 februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Har ikke hørt om utstilling i Runar hallen, det har vel vært pingvinn hallen de siste årene hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Ja, har alltid vært i pingvinhallen det, kanskje bare oppdrettern blanda litt, er veldig lett og gjøre det :-) Får er mange som tror pingvinhallen er for liten, det er den også syntes jeg. Er en veeeldig liten trang hall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 3. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2006 Den er i Pingvin hallen. Gruppe 9 er på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2006 yeahh... Da har jeg begge på samme dag:p det var det jeg trodde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Jeg skal dit. Men skal ikke stille da. Men en del av søskene til Nemi og andre staffer er der, så da må jeg dra og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar