Mirai Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Julie da:p Du må stille Mona der! Hvis du og Guro kan trene oss, så er det deal Men er det ikke påmelding nå? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Hvis du og Guro kan trene oss, så er det deal Men er det ikke påmelding nå? :? PM går ut i morgen tror jeg. Har i hvert fall skrevet det på kalenderen min, men jeg skriver ofte noen dager før, fordi jeg er så flink til å glemme ting :oops: (eller jeg har skrevet helt feil dato.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Det står 12.12 så det er vel ca en uke til Hehe.. Da kan jeg kanskje klare å snike meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Hmm Sandefjord utstillinga, jeg finner ikke kontonr! Har vært inpå hjemmesia dems(sorry men jeg synes det var veldig rotete) Har meldt på men mista konto nr, noen som har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Deal forresten... Du melder på, vi trener deg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 betaling til bankgiro: 2480 31 06017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2005 Tusen takk!!! Da får jeg betale nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2005 jeg som trudde jeg kunne stille Miko begge dagene der, men så hadde jeg sett feil da Kan bare på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2005 Hmm.. Jeg vet ikke om jeg skal dit.. Blir så mye penger.. Men får finne ut det før fristen går ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Hmm.. Jeg vet ikke om jeg skal dit.. Blir så mye penger.. Men får finne ut det før fristen går ut da.. Tror den går ut neste søndag eller mandag (er ikke sikker) Det er annonse i hundeport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Består jeg på oppkjøringa den 6 januar sp komme jeg... hihih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Jeg har meldt meg på nå. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 så gøy...se etter en liten aussie valp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Jeg har meldt meg på nå. :-o Kult! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 så gøy...se etter en liten aussie valp da Tror kanskje dere må se etter meg - jeg er nervøs allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 hehe...det går så bra (lettere sagt enn gjort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 så gøy...se etter en liten aussie valp da AAAH; jeg vil være der og hilse på Sheriff!! IW: Det kommer til å gå kjempebra!! Med en gang du kommer inn i ringen er nervøsiteten borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 AAAH; jeg vil være der og hilse på Sheriff!! IW: Det kommer til å gå kjempebra!! Med en gang du kommer inn i ringen er nervøsiteten borte!! Æsj, jeg håpte ingen merket det, så jeg kunne smyge meg ubemerket inn og ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Æsj, jeg håpte ingen merket det, så jeg kunne smyge meg ubemerket inn og ut haha Men du har fakrtisk mulighet til å smuge deg ubemerket ut og inn ja, for ringene på den utstillingen er veldig små, masse folk og da ser ikke folk forskjell på om du bare trener eller står foran dommeren! For å si det litt enklere: Det er verre å løpe i storeringen på nkk utstilling, for da kommer du ikke ubemerket ut og inn Men i takt med at Mona blir NUCH og BIS på alle utstillinger, så blir du også mer vant til ringen og da går alt fint når du er klar til å løpe i BIS ringen på Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 hehe...ja det tenker jeg er lett med en IW. Bennedicte: skal du ikke dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 haha Men du har fakrtisk mulighet til å smuge deg ubemerket ut og inn ja, for ringene på den utstillingen er veldig små, masse folk og da ser ikke folk forskjell på om du bare trener eller står foran dommeren! Liten ring er vel ikke akkurat noen fordel for å vise min praktfulle hunds fantastiske ganglag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Liten ring er vel ikke akkurat noen fordel for å vise min praktfulle hunds fantastiske ganglag Det er jo et problem med store hunder i små ringer #-o Viktig å få opp farten til hunden med en gang, siden det ikke er særlig mye å bevege seg på i en slik liten ring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 hehe...ja det tenker jeg er lett med en IW. Bennedicte: skal du ikke dit? Nei, jeg har ikke råd til det siden jeg ikke kan kombinere helgen med retrieverutstilling på søndagen. For retrievere kan ikke stille i pingvinhallen, og det er heller ikke LP eller noe annet å delta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Kjedelig det da...får sikkert se han ved en annen anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2005 Det er jo et problem med store hunder i små ringer #-o Viktig å få opp farten til hunden med en gang, siden det ikke er særlig mye å bevege seg på i en slik liten ring.. Ja - Martine sa jeg bør hoppe henne i gang. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar