Gå til innhold
Hundesonen.no

Trekning av julekalender


Julenissen

Recommended Posts

Hei og hå, da jeg jeg telt meg gjennom alle svarene i julekalenderen!

Det var bra deltakelse i år, mange deltakere og også noen som deltok nesten alle dagene. Veldig bra.

( Er kanskje mest fornøyd med at noen trodde en av rasene jeg fant opp selv er en virkelig rase :icon_confused: )

Uansett!

Det blir tre premier, en til den personen med flest svar, og to premier som er tilfeldig trukket mellom alle som har deltatt: Det vil si at hvert riktig svar telte som et "lodd". Så selv om man bare svarte en eller to ganger var man med i trekningen.

Alle ble tildelt lodd som tilsvarte nummer, og så ble det brukt en tilfeldig tallgenerator for å trekke, så alt er gjort på upartisk og rettferdig vis.

Vinner av flest svar:

Her var det som sagt trekning mellom flere. Den heldige vinneren ble:

SOPPENCAMILLA

Vinnere av tilfeldig trekning mellom alle som deltok:

BANSHEE

og

ELIANDREA

Gratulerer! :whistle:

Selv om jeg som nisse egentlig har veto på alt som har med gaver å gjøre må jeg avklare med Espen og så heller komme tilbake til hva premiene blir (mest sannsynlig gavekort/tegning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til vinnerne! :blink:

( Er kanskje mest fornøyd med at noen trodde en av rasene jeg fant opp selv er en virkelig rase :whistle: )

Noen av oss satt og fjernet hunder som faktisk eksisterte fra lista for å sende inn, og presterte å fjerne en feil. :icon_confused:

Jeg vet nemlig at Norsk Elghund Hvit ikke finnes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh så gøy, nå ble jeg glad! :whistle:

Gratulerer så mye Soppen (og helt enig i at det var vel fortjent etter julekrimen, har lest den hver dag med stor fornøyelse!) Og grattis Banshee og :icon_confused:

Tusen takk til nissen(e?) som lagde kalenderen til oss, syns det er en herlig førjulstradisjon blitt og setter veldig stor pris på at du tar deg bryet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare påpeke at det IKKE hadde noenting med krimmen å gjøre at SoppenCamilla vant trekningen :icon_confused: Brukte som sagt en tilfeldig generator for å plukke ut vinneren. Men ja, selvfølgelig fortjent fordi hun bidro som en helt med masse svar :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare påpeke at det IKKE hadde noenting med krimmen å gjøre at SoppenCamilla vant trekningen :icon_confused: Brukte som sagt en tilfeldig generator for å plukke ut vinneren. Men ja, selvfølgelig fortjent fordi hun bidro som en helt med masse svar :whistle:

Er det mulig å se listen over de som hadde levert mest? Jeg lurer nemlig på hvor mye rett jeg har, også er det jo gøy å se hvor mange som klarte masse ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som hadde flest (og likt) antall riktige svar var Anette&Amiga, Monab88, SoppenCamilla og MrsPowers :icon_confused: Dere fikk alle sammen 21 poeng, da har jeg også telt med den dagen man kunne få 3 poeng (ett for hvert riktig svar). Relativt bra mtp at kalenderen også manglet et par dager på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...