Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg synes freestyle burde ha eget forum under hundesport og ikke falle i kategorien andre hunde sporter. Det burde ligge likt med for eks Agillity.

Det har vel vært prøvd en gang før, uten at det var noen større aktivitet der, om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært prøvd en gang før, uten at det var noen større aktivitet der, om jeg ikke husker feil?

Niks, ihvertfall ikke etter hva jeg har hørt/sett det siste året.

Men det har vært snakk om det, men ingen forventet at det ville øke aktiviteten.

Ærlig talt så vet jeg ikke. Men det er en såpass ny sport, at alt som åpner øynene for den, er positivt. Så det ville jo absolutt hjulpet om Freestyle hadde en seksjon, men jeg vet ikke om forumet hadde tjent noe spesielt mer på det, annet enn en ny slik seksjon i tillegg til de som allerede er der.

Dessuten går sporten mye i sammens med triks/klikkertrening.. så mange av spørsmålene rundt nye triks osv. kan jo stilles i treningsfronten. Mens noe av det blir veldig spesifikt til freestyle.. med andre ord, er jeg ikke enig med meg selv om jeg syntes vi trenger en slik seksjon på Hundesonen, men tror absolutt sporten Freestyle ville blitt mer synlig om den hadde fått en slik seksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket vel om det en gang for en stund siden, og kom frem til at det ikke var nok aktivitet for å lage et eget forum for det. Den dagen det blir masse aktivitet rundt freestyle så kan vi selvfølgelig vurdere det igjen :ahappy:

Moderator IW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket vel om det en gang for en stund siden, og kom frem til at det ikke var nok aktivitet for å lage et eget forum for det. Den dagen det blir masse aktivitet rundt freestyle så kan vi selvfølgelig vurdere det igjen :ahappy:

Moderator IW

Delvis enig i det, men aksepterer uansett valget.

Problemet der er at det ikke blir så mye aktivitet når sporten ikke annonseres frem så mye. Men det er jo som jeg nevnte tidligere, ikke sonens jobb.

Da får heller vi freestylere tipse våre egne, om at det finnes et forum der man kan prate om slikt og få tips :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...