MonicaT Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Bilder av mine to pøbel smurfer Toya er født 22.06.2001 og Amigo 27.07.2008 Har eid Amigo siden desember 2009. Begge to er av rasen Breton, som er en stående fuglehund. Rasen kommer opprinnelig fra Frankrike. Mer om hundene på min hjemmeside: www.jakthund.net Meg og hundene Deler kurv. Snørekjøring er morsomt Venter på en båt som skal kjøre oss over vannet Fjelltur i sommer Vi vil inn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Bilder fra den sisten uken Venter på klar kommando til å kaste seg over leken med godbiter i Samarbeid er tingen. Fleeceleken som SoppenCamilla lagde til oss er gøy å leke med. Eneste leken de leker sammen med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Skjønne var de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Så herlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2010 Noen bilder fra jula Vakker natur Toya - de gærne har det godt Toya flyr Ikke helt i vanter denne heller .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2010 Så utrolig pene de er! Har alltid syntes at Toya ser så mye mindre ut, men her var de mye mer like.. selvom man selvfølgelig ser kjønnspregene. Vakre vakre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 To flinke hunder som var med på Romjuls utstillingen ( onsdag ) Og en sliten Amigo etter utstillingen. Begge bildene er tatt med mobil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 31. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 så fine de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2010 Tusen takk Hapzen. Jeg er veldig fornøyd med dem. Søtingene mine Toya har alltid vært god på å slappe av inne og er en B-hund akkurat som eieren Når Amigo kom til oss for drøyt et år siden spratt han opp når vekkerklokka ringte og slappe av i sofa var for pingler .... Men så har han jaggu meg blitt en B-hund og en sofa slaffer han også Han er en rar skrue Når man snakker om rare skruer, her er et eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2011 Oppdatert hjemmesiden min, så da kom jeg over dette bildet som jeg synes er ganske morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Photoshoot med Amigo i dag Vakkre gutten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Måtte bare lage dette, morsomt å se 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen - Bretons er så utrolig flotte hunder! Og dine to er selvsagt intet unntak Amigo er jo bare til å spise opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Vaaakre dyrene Fuglehunder er bare toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Måtte bare lage dette, morsomt å se Ah, Amigo er saa flott paa det bildet! Flotte farger paa ham. Vaaakre dyrene Fuglehunder er bare toppen Har du blitt litt "nyfrelst", eller "refrelst" kanskje? Hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2011 Har du blitt litt "nyfrelst", eller "refrelst" kanskje? Hihi. Alltid vært frelst, drømmer jo om en vorsteh, eller mini-Chico men kanskje litt refrelst i det siste, fordi jeg begynner å bygge om det forholdet jeg hadde tidligere med Chico, tiltross for at jeg ikke bor hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2011 Var på utstilling i går og Amigo ble BIR Dette er hans andre utstilling og andre BIR. Morsomt Nå er det bare å håpe på jaktpremie i mars, slik at vi kan jakte på cert og NUCH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Bedre sent enn aldri, to bilder fra utstillingen Vi er helt til venstre i bilde - BIS finalen Litt slitne, men prøver å holde koken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 13. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 (endret) Vært på fjellet i helga og noen bilder Amigo i flott stand Flott på fjellet i helga Bilde av gamlemor Vært en herlig helg. Amigo leverte to flotte fuglearbeider. Kjempe deilig og fin gjennomføring før jaktprøvene starter om 2 uker. Litt tungt føre, men herlig vær og vi så ca 30 fugl hver dag. Alle hundene var i fugl. Med andre ord, en super helg Endret 13. Mars 2011 av MonicaT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 fine hunder, det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Så morro! Gleder meg veldig til å høre hvordan det går på prøver etterhvert altså! Og heier masse på dere Amigo er en skikkelig flott kar altså! Og flink virker som han er og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Liten video snutt av sjarmtrollene mine Normalt leker ikke Toya, men Amigo har lært henne dette sakte men sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Fine hundene! Så ut som Toya syntes det var veldig bra da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2011 Oppdatert hjemmesiden min med masse bilder fra i vinter og sommer Her er et lite utvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts