Hanna Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Nå har jeg trålet dyrebutikkene i området uten å finne back on track dekken. Noen som har tips om hvor merket føres i Oslo eller Akerhus (helst sør for Oslo)? Tips om gode og billige nettbutikker med BOT dekken tas også i mot med takk, men jeg vil helst se hvordan dekkenet sitter på før jeg evt kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Nå har jeg trålet dyrebutikkene i området uten å finne back on track dekken. Noen som har tips om hvor merket føres i Oslo eller Akerhus (helst sør for Oslo)? Tips om gode og billige nettbutikker med BOT dekken tas også i mot med takk, men jeg vil helst se hvordan dekkenet sitter på før jeg evt kjøper. AquaDog Vestfold har det, så jeg antar avdelingen på Sandvika også fører det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 AquaDog Vestfold har det, så jeg antar avdelingen på Sandvika også fører det Jepp det har de, eller de hadde det ihvertfall for ett år eller to siden, da jeg kjøpte til jentene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 AquaDog Vestfold har det, så jeg antar avdelingen på Sandvika også fører det Har de også til mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Har de også til mennesker? Nei, det tror jeg ikke.. Har kun sett til hund der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 17. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Takk for tips! Det selges kanskje ikke i vanlige dyreforretninger? Man kan kjøpe direkte fra Aquadog, ikke bare gjennom nettbutikken? (vil gjerne prøve det på) Priscilla fikk litt problemer med bakparten sist vinter, plutselig vondt for å hoppe inn i bilen, opp i sofaen etc. Leste litt på Aquadogs sider, men det høres jo nesten litt skummelt ut! Kan man bruke det som et "vanlig" dekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 har hørt at hööks butikken i akershus har, men ville tatt en telefon og sjekket først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Takk for tips! Det selges kanskje ikke i vanlige dyreforretninger? Man kan kjøpe direkte fra Aquadog, ikke bare gjennom nettbutikken? (vil gjerne prøve det på) Priscilla fikk litt problemer med bakparten sist vinter, plutselig vondt for å hoppe inn i bilen, opp i sofaen etc. Leste litt på Aquadogs sider, men det høres jo nesten litt skummelt ut! Kan man bruke det som et "vanlig" dekken? Her borte har de det ihvertfall liggende i butikken ja Og Anette, de hadde prislister for mennesketing også, så jeg tror de hvertfall tar det inn om de ikke har det liggende. Er bare å ringe Lisa og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Eiksmarka Hund og Katt har planer om å ta det inn om kort tid. Da blir det prøving og kjøp av BOT-dekken til Orry i hvert fall, muligens Norma også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaroshund Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Fra JaRos`s Hund er det mulig å bestille på nett.. http://jaroshund.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Jeg har vært hos aquadog i Sandvika og kjøpt! Svart med refleks på sidene, nyere type med dobbelsnøring forran og romslig passform for gamle staffedamer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar