Gå til innhold
Hundesonen.no

Morro


Calina

Recommended Posts

Nå er jeg nettopp kommet inn fra tur i finværet,og nyyter en fri lørdag!

Idag har vi trent "på plass" med vendinger og stopp - og alt gikk kanonbra. Odin har fin kontakt med meg, og jeg har (endelig) venstrearmen min løst, istedenfor den gamle uvanen med å ha den opp og inn mot brystet..

Ved "sitt v/fot" så kom det uten at jeg så det, to stykker gående bak oss på grusveien vi var på, og de stoppet ved siden av oss for å hilse, da de syns Odin var en pen gutt ( :) :roll: ) - og gitt hvem som satt STILLE og hadde kontakt med meg nesten hele tiden??! :) -han satt helt til han fikk "fri" kommandoen - da var det tjo og hei og hopp og sprett for å hilse på disse to...hehe...og når de så var gått, så kom overraskelse nr 2 - en dame med unge og barnevogn - vi tok den på strak arm, og gikk forbi med kontakt v/fot HELE passeringen! =D>

-så det var dagens treningsskryt..hihih..det er bare så morro når det går så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempegøyt - jeg hadde litt problemer med å stoppe når det gikk så bra..hehe

Apporten går også bedre nå - han tygger ikke så innbitt på den ved avlevering, og han bærer den så fint atte! :) Det pleier å være belønning på vei hjem. At han får bære den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...