Gå til innhold
Hundesonen.no

Rana?

hundedrømmen

Recommended Posts

Skrevet

Hei :icon_cry:

Jeg har en golden retriver tispe på 9 måneder og vi bor på mo :whistle: Hun trenger også en lekevenn :lol: Send meg en melding så kan vi snakkes litt og se om vi kan få til et lite hundetreff :lol:

Skrevet

Har du sett på hundeklubbene på Mo? :blink: Rana trekk og brukshundklubb og Mo hundeklubb vil vel være de som er mest relevant kanskje?

• 4 weeks later...
Skrevet

Bare å sende meg en melding hvis noen blir med ut og går. Er også ganske int i å prøve meg på en hundeklubb, men er litt skummelt å gå alene.. :( 5 år gammel JRT her.

Skrevet

MsFoster: Samboern min har vært en del på hundeklubben, tenkte jeg også skulle bli med en gang:) Så vi kan sikkert dra sammen :P Går gjerne også tur, men har ei som ikke er helt vandt til det, så vet ikke hvordan d går:p Men d går sikkert bare bra:) Hun vil gjerne ha en lekekamerat også :P Er en golden retriver da (9 mnd).

• 2 months later...
Skrevet

ADI: Mener jeg har sendt deg PM, hvis du ikke har fått den kan du jo bare sende til meg. Kom akkurat på det. :) Hvis noen andre har lyst på spaserturkompis i byen i ny og ne er vi her altså, knallgøy å møte på andre. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...