Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens julekalender


Julenissen
 Share

Recommended Posts

Hohoho! Jeg satt og smakte på tomtebrygget i går, samtidig som jeg skulle klippe ut noen bilder fra noen blogger og hjemmesider. Brygget må ha gått meg til hodet, for jeg satt og lekte meg med å sette de sammen til nye bilder. Tre av bildene ser jammen ut som èn hund når man setter de sammen, er dere ikke enige? Men jeg trenger bildene til senere bruk, og derfor er det så dumt at jeg har glemt hvilken hund som er hvem! Kan dere hjelpe meg?

Satt sammen av tre belgiske fårehunder, hva heter hundene (daglignavn)?

kollage3.jpg

Det eneste jeg husker fra i går, er at alle hundene er belgere, og det er en tispe og to hanner. Jeg husker også at jeg tenkte at "den ene kan man nesten spille, og de to andre kan Thorbjørn Egner gjøre rede for", jeg er litt usikker på hva det skal bety...

----------------------

Riktige svar 4. desember:

1a) His characters have included Shadow in Homeward Bound: The Incredible Journey, William in Maybe Baby, Rusty in Purely Belter and Messenger in Made in Hong Kong.

1b) Skippy, a wire haired fox terrier who, among other roles in 1930s films, played Asta in the Thin Man series.

Nissefar beklager at internett ikke alltid er helt pålitelig og at det var et par ord som kunne mistolkes i oppgave 1b!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...