-Heidi- Skrevet 4. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2010 Jeg er da ei jente på 22år, og kommer ifra Hvaler. Har en cairn terrier tispe på 10år som heter Madde, kjempe glad i denne hunden Selv om ho har en veldig spesiell personlighet til tider Er egentlig foreldrene mine som eier ho, men jeg ordner mye med ho Gleder meg til å se hva jeg kan "lære" her på hundesonen, og kanskje bli kjent med andre hundeglade mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uisaksen Skrevet 4. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2010 Vekommen skal både du og madde være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2010 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2010 Velkommen! Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Velkommen Gleder meg til å høre mer fra deg da jeg selv er veeeldig Cairn terrier frelst, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Velkommen og håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar