Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur..


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

I dag så var jeg og buhund-jenta på tur med hundene våre...Sitter her med isfinger, så sårryt hvis det blir litt mye feeeil=S

Vi gikk en lang runde og trente hundene...I en form av sosialisering så gikk vi over alt..Innom City Lade,Ikea, Statoil o.s.v...Vi møtte på mange rare ting...Blant annet: Fullefolk, hunder,biler,lys kryss, godbiter som dalte ned fra himmelen :roll: og alt det vanlige!

Vi fortalte MANGE morsomme historier, og hadde latterkrampe sikkert halve veien..! Sku egentlig ha tatt med kamerat og tatt bilder...Men det er i London..=(

HeHe..på veien hjem igjen så hoppet milo opp og trakk av meg buka..=( Midt på fortauet, mens MANGE kjørteforbi :oops:

Men hundene oppførte seg eksemplarisk hele tiden..:)

HeHe..Ask og Milo har en tendens til å være litt sure på hverandre..Engang gikk de rett sidnav hverandre, og da jeg sa: Se de har blitt venner! Så kika de på værandre og hoppet unna....*LerForSegSelv*

Tuuusen takk for turen Marie & Ask :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe...Det var ikke morsomt :oops:

Men jeg tippa på at vi skulle finne et lik :D MEN det gjorde vi ikke.. :S

HeHe...

håper du ikke ble veldig overasket? :P lik kommer nemlig ikke vandrende :P de er nokså døde.. :) noen sier jo at døden har føtter da..men jeg skulle da ha blitt bra paff om et lik kom tuslende!! :)

men du: neste gang vi er på tur oppe hos deg, så skal vi gå heeele hundetreff-runden, samma hvor mørkt det er :D da finner vi nok liket du håper på å få se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

HaHa...Jeg turte ikke å gå inne i den mørke skogen...Hvem vil vel gå med Marie dit? Hun som elsker ulver, blir sikkert en ulv selv...*Grøsse*

" Det var en storm full kveld. ChristinA og MariA gikk tur med hundene i skogen. Plutselig da månen kom fram så begynte det å vekse masse hår ut fra kroppen til MariA...Hun ble omgjort til en ulv. Hundene stakk av og gjemte seg under en busk. ChristinA som sto igjen stakkars fikk gååse hud..AUUUUUUUUUUW, AUUUUUUUUUUW, hylte MariA opp møt den halvmånen...ChristinA ble spist opp av MariA...

20 År senere gikk christinE og mariE tur der med hundene Milo og Ask..De hadde det morsomt der de gikk og bablet i vei..Plutselig utbrøt ChristinE: Jeg vil møte på et lik...MariE svarte med at lik ikke kan komme gående sånn plutselig...Hyyyyyyyyyyyyyyyyl...ChristinE hylte..På stien kom et liiik...MariE hylte også...Hundene stakk av og gjemte seg under noen busker..Liket halte fort innpå og holdt fast de stakkars to jentene...Så kom ChristinE på og si: Hei, jeg heter Christine, hva heter du? Liket svarte ChristinA, og sa at hun hdde blitt drept av en ulv...ChristinE og Marie fikk full latterkrampe..Men den stoppet da de kveltes av to halsbånd...

De neste personene som kommer på stien, får lide en grusom skjebne....."

SLUTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken kontakt? har ikke sett etsnev av det på hele turen jeg, bortsjett fra da jeg sto med en soft-is utenfor IKEA..da var jeg plutselig verdt og se på :P så du og tinka er hjertlig velkommen :P:D

christine: det eneste som vil drepe oss er fantasien din! dessuten: du må bli forfatter :P en bukkseløs en! :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Ntåå...Den var SLEEEM=(:D

Men Ingvild: Du også må bli med ja...Da får vi sikkert eeeeeeeeeeeeeeeeeeeenda mer lættiz...HaHa...Milo holdt en god kontakt han ja.. :) Jippi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta
veit ikke hvem jeg syns mest synd på jeg. deg eller de folka som måtte se rompa di.

ahaha :)

tulla :)

hørtes ut som en fin tur!

Ntåå..Lite frekk du da.. :D

HeHe..Men det var VELDIG koseligt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...