Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Enig med pikebarnet! Det er siri!

:whistle::P

The plot thickens.... Tror det har noe med alle de undulatene å gjøre, jeg.. OG kyllingvingene (som nå da MÅ være spist opp snart)... :P

Altså: Siri må ha vinger til julemiddagen, men tør ikke å innrømme det! :P

Så derfor alle må dø før hun kan lage istand sine fabelaktige undulatvinger til seg selv og Willy på julaften.... (noen skarve undulatvinger kan ikke fø en hel sonengjeng, liksom...)

:whistle: Slemme, slemme Siri ;):P

Øyhhhhh!! Makan til folk som rotter seg sammen her da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

2ne har kvitret sitt siste kvitter :whistle:

:whistle:

Jeg lurer på om det hele kan ha noe å gjøre med at alle (ok, mange da) enslige damer på sonen er så desperate for tiden? Er det hele et eneste stort sjalusidrama? Men hvorfor drepe en halvgammel, gift kjerring (meg) oppi det hele? Og hvem er det man sloss om? Espen?

Eller er det Espen som dreper oss alle fordi han ikke gidder å drifte sonen lenger?!?

Den siste der er jeg litt stolt av. Får man premie hvis man tipper riktig morder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det Espen som dreper oss alle fordi han ikke gidder å drifte sonen lenger?!?

Den siste der er jeg litt stolt av. Får man premie hvis man tipper riktig morder?

Jeg tippa Espen før deg, i så fall! Han skal nemlig gå over til Canis ved årsskiftet, og orker ikke alt maset fra oss overaktive brukerne om at det er tett av ham å gjøre det. Så han kommer problemet i forkjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg skrive en vittig kommentar om at da måtte hun være mer sinnsyk enn det virker som i denne krimmen, som frivillig tok på seg 7 undulater, men så kom jeg på at jeg gjorde jo det for bare noen måneder siden, da hadde jeg til og med to fra før, og da ble det liksom ikke så morsomt allikevel :P Men eieren til de 7 undulatene drev med villedende markedsføring da, hun nevnte ikke noe om hvor ****** mye de bråker og støyer hun..

:P

Klart det! Og siden jeg har daua, så kommer jeg igjen for å hjemsøke dere! Moahahahaha :whistle:

Ja for det var liksom skummelt :P

Godt du minte meg på det, det hadde jeg helt glemt faktisk! *ler*

:P

Takk, men vettu hva? Når jeg fortalte pikebarnet at jeg hadde blitt myrdet i dagens episode, så sa hun "det er sikkert Siri!".. Det er litt mistenksomt at hun mistenker deg sånn med en gang, syns jeg :whistle:

Pikebarnet ser jo det med litt sånn utvendige øyner! Og i alle gode krim så er det en som ikke kjenner noen noe særlig som løser saken.

EDIT: Jeg glemte å si hvem som arver hundene mine da :P Og siden Belgerpia er død, så må Dina flytte til JeanetteH, da får JeanetteH utløp for pelsstellstrangen sin, Dinamor er fornøyd med å være attåthund, hun, og JeanetteH kan håndtere 2 Dronninger :P Norrisen får fytte til oppdretteren sin igjen, tenker jeg.. Da kan du ikke myrde de to altså, Soppen :P hehe

Dina kan jeg ta vet du ;) *puster lettet ut over at jeg ikke fikk undulatene*

:P

Jeg lurer på om det hele kan ha noe å gjøre med at alle (ok, mange da) enslige damer på sonen er så desperate for tiden? Er det hele et eneste stort sjalusidrama? Men hvorfor drepe en halvgammel, gift kjerring (meg) oppi det hele? Og hvem er det man sloss om? Espen?

Eller er det Espen som dreper oss alle fordi han ikke gidder å drifte sonen lenger?!?

Den siste der er jeg litt stolt av. Får man premie hvis man tipper riktig morder?

Eller kanskje Espen begynner få litt angst av alle disse damene at han finner det best å kutte litt på stammen?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de bare kan grille undulatvinger når de går tom for kyllingvinger? :lol:

De hadde trengt å myrde meg for å få lov til det da! Jeg hadde meldt meg frivillig til å ribbe de for fjær til og med jeg!

Ja for det var liksom skummelt :P

Du skulle bare visst du! Nå som jeg er død, trenger jeg ikke å legge bånd på meg i det hele tatt :P

:)

Jah, nå kan du angre nå, for nå slipper du ikke unna.. Skal plukke ut de 6 du skal få nå jeg :)

Pikebarnet ser jo det med litt sånn utvendige øyner! Og i alle gode krim så er det en som ikke kjenner noen noe særlig som løser saken.

Nemlig! Så da veit vi det, det er Siri som er morderen. Disse "skiturene" hun hevder hun er på hele tiden, er sikkert bare et dårlig forsøk på å skaffe seg alibi! :)

Dina kan jeg ta vet du :P *puster lettet ut over at jeg ikke fikk undulatene*

Dina gleder seg sikkert til all kloklipp, vasking, børsting og føning *ler* Håper du er flinkere til å melde henne på utstillinger enn jeg har vært da, men husk at du må ha en handler til henne i gruppefinalen - så sant du ikke satser på å gå med begge to samtidig da? hehe

Det er Supra som er morderen! Eller ElinT eller Anniken, for de skulle kaste ball og det var sikkert en pipelekeball som var den som 2ne ble kvalt av. :P

:D:)

Hmm.. Håper Norrisen biter dere som hevn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare visst du! Nå som jeg er død, trenger jeg ikke å legge bånd på meg i det hele tatt :)

Ja for du er jo sjemmmpe skummel :lol:

Jah, nå kan du angre nå, for nå slipper du ikke unna.. Skal plukke ut de 6 du skal få nå jeg :)

*løper og gjemmer meg*

Dina gleder seg sikkert til all kloklipp, vasking, børsting og føning *ler* Håper du er flinkere til å melde henne på utstillinger enn jeg har vært da, men husk at du må ha en handler til henne i gruppefinalen - så sant du ikke satser på å gå med begge to samtidig da? hehe

Kanskje dette ender i å bli ett mareritt for Dina :)

Skal ikke belgeren dobbelhandles da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du er jo sjemmmpe skummel :lol:

Lurt å si når den neste setningen er:

*løper og gjemmer meg*

:D

Kanskje dette ender i å bli ett mareritt for Dina :)

Skal ikke belgeren dobbelhandles da? :)

Næh, hun liker det hun, sånn innerst inne :) Og jo, den skal det, men det skal ikke kelpien? :)

Sonisene var nå truet av enda en fare. Faren for å få undulatbæsj i hodet. De lurte på om 2ne var fuglenes ekte fuglehvisker, for det var ingen måte å holde kontroll på så mange undulater flyvende rundt i hytta. Alle kjeks var pakket vekk i skaper, sånn at ikke Pollyene skulle stjele, men det ble fort klart at kjeks ikke var det eneste Polly likte å spise.

Fuglehvisker, faktisk. Det er nesten til å bli fornærma over vel? :)

Hun dro i armen, og et lettelsesukk spredte seg gjennom mengden av soniser da de oppdaget at en hel kropp fulgte etter armen.

Jeg er ikke helt sikker på hvor pervers den setningen er, egentlig? Jeg skjønner jo at det er kjipt å finne bare en arm, liksom, men det er vel neppe noe å trekke et lettelsens sukk over at det følger med en hel kropp heller, med tanke på hvor mange som har strøket med til nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å si når den neste setningen er:

Det er jo ikke for at du er skummel, men for at du pakker på meg undulater :)

Næh, hun liker det hun, sånn innerst inne :) Og jo, den skal det, men det skal ikke kelpien? :)

Syns ikke hun ser så blid ut over mine groomin alltid :)

Jo to hunder samtidig ekke det dobbelthandling da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Det var da en stoooor lettelse at det satt fast en kropp i armen! Og stukket ihjel med Zoolac, får håpe det var med en liten tube og ikke stor (tror det kreves en del kraft å spidde med en stor tube).

Men jeg tror jeg aner Soppens onde plan her - knert absolutt alle soniser for da blir det ingen å drepe i en eventuell påskekrim eller julekrim!

Og morderen? Tja.. for oss Fantasy-geeker er det uendelige muligheter der - finnes mye annet morderisk utover spøkelser og vampyrer nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Så da veit vi det, det er Siri som er morderen. Disse "skiturene" hun hevder hun er på hele tiden, er sikkert bare et dårlig forsøk på å skaffe seg alibi! :)

Du, jeg lyver aldri jeg altså! Man trenger jo ikke alibi, den som er uskyldig :lol:

Jeg er ikke helt sikker på hvor pervers den setningen er, egentlig? Jeg skjønner jo at det er kjipt å finne bare en arm, liksom, men det er vel neppe noe å trekke et lettelsens sukk over at det følger med en hel kropp heller, med tanke på hvor mange som har strøket med til nå? :D

Pervers? Det er jo selvsagt en stor lettelse å vite hvem den armen tilhører slik at man slipper ytterligere etterforskning for å finne armens eier :).

Fuglekvitrer? :P

:)

EY! Julekrimmen er TEIT! :):)

*Klappe MrsPowers litt trøstende på hodet*

Og morderen? Tja.. for oss Fantasy-geeker er det uendelige muligheter der - finnes mye annet morderisk utover spøkelser og vampyrer nemlig!

Vetter? Huldra? Dodraugen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...