Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Øy! Du beskylder ikke 2ne da - hun og vil ha Asti! *furt*

:):D

*tralle videre* De gæerne har det godt. :)

Jah, men hun har da ikke raska med seg hester og en haug andre bikkjer i forkant heller :D

Ikke sitter jeg og laller Prima Vera-låter mens jeg stapper i meg valium heller :(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

HAHA! I'm desperate, and that's official! :)

Som om vi tvilte !! :(

Da er vi vist to *knekker sammen av latter* Var noe med å treffe spikeren eller noe :)

Den spikeren er vel truffet så ettertrykkelig at den blir vanskelig å få ut noen gang :D

... og eller: :D:D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg kan love deg at om jeg skulle begynt å myrde noe, så ville jeg starta med undulatene.. :)

:D:) Jeg melder meg ikke frivillig som hjem til dem om du blir myrdet altså - eh - no offence. :D Holder med en hane som har innmari mye han skulle sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , nok en genial episode :):D Den spiker'n lo jeg godt av :)

Men nå begynner mine mistanker å rette seg mot Sverige.

Det er jo en kjent sak at enkelte sonenmedlemmer har gjort sitt for å motarbeide en viss person som liker å putte levende vesner i fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , nok en genial episode :):D Den spiker'n lo jeg godt av :D

Men nå begynner mine mistanker å rette seg mot Sverige.

Det er jo en kjent sak at enkelte sonenmedlemmer har gjort sitt for å motarbeide en viss person som liker å putte levende vesner i fryseren...

Sverige??

Altså kommer vi som drar til MyDog til å dø, om vi ikke er døde enda?

Lurer på hva jeg driver med, det siste jeg gjorde var å beordre Djervekvinnen opp på hemsen... og siden har ingen sett snurten av meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete fra fryseboksen: Takk til Rak og 2ne som vil ha Asti...

Stakkars, du glemte vel ullundertøyet i farta når du holdt husmorskole :) Men du fikk jo den fredeligste døden hittil, om man ser bort fra klaustrofobiske tendenser før du frøs ihjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk syns vampyrer var søkt liksom :whistle: Men spøkelser DET er mye mer troverdig.

Jeg må vel ta ett par undulater, jeg har jo ikke holdt innflyttninsfest i frykt for å få ett par som innflyttnings gave :whistle:

Men hva gjør 2ne med en pipeleke i munnen????? Hva slags tegn er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du bare for å unngå ytterligere mistanke...

Hva med Norris og Dina liksom? Tipper de allerede er innkvartert på Rena jeg...

:whistle: Neei, men for å sette meg selv i et dårlig lys - NÅ kan jeg få Asti! ;) Dina og Norris tror jeg er dårlig kombinasjon med Snusern her. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnikenK tok med seg ElinT og Supra ut for å kaste ball og balansere på ting

*Fniser*

Der fant de 2ne, død på gulvet, med en pipeleke stikkende opp av munnen. ”Ånei, 2ne!” ropte Tøfflus. ”Hva i alle dager skal vi gjøre med undulatene nå, da?”

Ja, for man burde selvsagt bekymre seg for DEM framfor at 2ne er død liksom... Typisk Tøfflus altså :whistle:

2ne har kvitret sitt siste kvitter :whistle:

RIP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: Og jeg som trodde 2ne var udødelig :whistle:

Nei fysj, hvem vil være udødelig da? :P

Vedder på at Raksha vil ha undulatene...

Nå skulle jeg skrive en vittig kommentar om at da måtte hun være mer sinnsyk enn det virker som i denne krimmen, som frivillig tok på seg 7 undulater, men så kom jeg på at jeg gjorde jo det for bare noen måneder siden, da hadde jeg til og med to fra før, og da ble det liksom ikke så morsomt allikevel :P Men eieren til de 7 undulatene drev med villedende markedsføring da, hun nevnte ikke noe om hvor ****** mye de bråker og støyer hun..

Og folk syns vampyrer var søkt liksom :P Men spøkelser DET er mye mer troverdig.

Klart det! Og siden jeg har daua, så kommer jeg igjen for å hjemsøke dere! Moahahahaha :P

Jeg må vel ta ett par undulater, jeg har jo ikke holdt innflyttninsfest i frykt for å få ett par som innflyttnings gave :P

Godt du minte meg på det, det hadde jeg helt glemt faktisk! *ler*

Men hva gjør 2ne med en pipeleke i munnen????? Hva slags tegn er det?

Det betyr i hvertfall at Norrisen ikke er i nærheten, så hvor har det blitt av Norrisen?

:P Neei, men for å sette meg selv i et dårlig lys - NÅ kan jeg få Asti! :P Dina og Norris tror jeg er dårlig kombinasjon med Snusern her. :P

Du er morderen du.. ;)

2ne har kvitret sitt siste kvitter :P

*ler* Eller.. *kvitre* kanskje? hehehe

Det lurer jeg også på. Spesielt siden pipeleken laget lyd selv om 2ne ikke var i live :P

Dødskramper vettu.. Massevis av dem!

Hun døde med pipeleka i munnen, veit du. Hvis folk bare hadde vært litt raskere...

*ler*

Ja, for man burde selvsagt bekymre seg for DEM framfor at 2ne er død liksom... Typisk Tøfflus altså :P

Det er ingen som vil arve de vettu, Siri.. hehe

RIP...

Takk, men vettu hva? Når jeg fortalte pikebarnet at jeg hadde blitt myrdet i dagens episode, så sa hun "det er sikkert Siri!".. Det er litt mistenksomt at hun mistenker deg sånn med en gang, syns jeg :P

EDIT: Jeg glemte å si hvem som arver hundene mine da :P Og siden Belgerpia er død, så må Dina flytte til JeanetteH, da får JeanetteH utløp for pelsstellstrangen sin, Dinamor er fornøyd med å være attåthund, hun, og JeanetteH kan håndtere 2 Dronninger :P Norrisen får fytte til oppdretteren sin igjen, tenker jeg.. Da kan du ikke myrde de to altså, Soppen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg skrive en vittig kommentar om at da måtte hun være mer sinnsyk enn det virker som i denne krimmen, som frivillig tok på seg 7 undulater, men så kom jeg på at jeg gjorde jo det for bare noen måneder siden, da hadde jeg til og med to fra før, og da ble det liksom ikke så morsomt allikevel :P Men eieren til de 7 undulatene drev med villedende markedsføring da, hun nevnte ikke noe om hvor ****** mye de bråker og støyer hun..

;):P

*ler* Eller.. *kvitre* kanskje? hehehe

:P

Det er ingen som vil arve de vettu, Siri.. hehe

Nei men man kunne jo vise et LITE snev av bekymring for DIN død FØR man bekymret seg for føgglan liksom...

Takk, men vettu hva? Når jeg fortalte pikebarnet at jeg hadde blitt myrdet i dagens episode, så sa hun "det er sikkert Siri!".. Det er litt mistenksomt at hun mistenker deg sånn med en gang, syns jeg :whistle:

:whistle: (og da skjønte jeg at det der ordtaket om at det er fra unger og fulle folk man skal høre sannheten, bare er tull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj, hvem vil være udødelig da? :P

Sant... men ødelegge illusjonene mine slik da. Dårlig gjort.

Nå skulle jeg skrive en vittig kommentar om at da måtte hun være mer sinnsyk enn det virker som i denne krimmen, som frivillig tok på seg 7 undulater, men så kom jeg på at jeg gjorde jo det for bare noen måneder siden, da hadde jeg til og med to fra før, og da ble det liksom ikke så morsomt allikevel :P Men eieren til de 7 undulatene drev med villedende markedsføring da, hun nevnte ikke noe om hvor ****** mye de bråker og støyer hun..

:P :P :whistle:

Du er morderen du.. :whistle:

*fnis*

Takk, men vettu hva? Når jeg fortalte pikebarnet at jeg hadde blitt myrdet i dagens episode, så sa hun "det er sikkert Siri!".. Det er litt mistenksomt at hun mistenker deg sånn med en gang, syns jeg ;)

Enig med pikebarnet! Det er siri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The plot thickens...

Tror det har noe med alle de undulatene å gjøre, jeg.. OG kyllingvingene (som nå da MÅ være spist opp snart)... ;)

Altså: Siri må ha vinger til julemiddagen, men tør ikke å innrømme det! :whistle:

Så derfor alle må dø før hun kan lage istand sine fabelaktige undulatvinger til seg selv og Willy på julaften...

(noen skarve undulatvinger kan ikke fø en hel sonengjeng, liksom...)

:P Slemme, slemme Siri :P:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...