Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Forresten...hvor ER Margrete egentlig?

Riktignok var vi på playdate lørdag, men jeg trodde da ikke vi tok så hardt i liksom :thumbs: Men hun har søren ikke vist en eneste bokstav her siden da...

*mohahaha, Tøfflus og killer-lukisene er på farta, kanskje sammen med jodlermamma'en?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Ludde har faktisk en twisted mind... men ikke morderisk heldigvis, mer selvmorderisk. Ikke la fulle vannglass stå på bordet for å si det slik, har helt ham ut et par ganger.

:)

AHA! Den morderiske jodlende tobarnsmammaen slår til igjen...

*svangerskapsperm my a..., er ute og myrder den der*

Huh? Skjønner ikke hva du snakker om :thumbs:

Forresten...hvor ER Margrete egentlig?

Riktignok var vi på playdate lørdag, men jeg trodde da ikke vi tok så hardt i liksom :thumbs: Men hun har søren ikke vist en eneste bokstav her siden da...

*mohahaha, Tøfflus og killer-lukisene er på farta, kanskje sammen med jodlermamma'en?*

Du må ikke snakke så høyt om slikt, da! Lav profil, Tøfflus. Lav profil. Kanke drive å gjøre det så åpenbart. Få folk til å hente te, beordre og slikt. *kjefte på* a050.gif

e045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at noen vil ta rynketrynene for meg! :)

Og hyggelig at dere liker det så godt! Og ikke så hyggelig at dere får mareritt av det, da. :thumbs:

Er jo ikke en ordentlig krim før man får mareritt av den :thumbs::wub::thumbs:

PS: Jeg passer gjerne hundene.. Hva har man ikke en tante cattn for :banana::thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Samtidig som vi må ta i betraktning at Siri selv har sagt at hun bruker sin CC-børste på en "røff" måte ...).

*Shoooot... når skal man lære å holde kjeft :thumbs:*

AHA! Den morderiske jodlende tobarnsmammaen slår til igjen...

*svangerskapsperm my a..., er ute og myrder den der*

Hun svimer vel rundt i ammetåka og vet ikke hva hun selv gjør !!

Forresten...hvor ER Margrete egentlig?

Riktignok var vi på playdate lørdag, men jeg trodde da ikke vi tok så hardt i liksom :thumbs: Men hun har søren ikke vist en eneste bokstav her siden da...

Hahhhhhhh... bare lat som du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohoh... Jeg tar over alle kelpiene jeg, når Ikke spiser JeanetteH :)

AHA! Det er deg og Talliban-barna som er skurkene her.

Huh? Skjønner ikke hva du snakker om :banana:

Du må ikke snakke så høyt om slikt, da! Lav profil, Tøfflus. Lav profil. Kanke drive å gjøre det så åpenbart. Få folk til å hente te, beordre og slikt. *kjefte på* a050.gif

e045.gif

Nei akkurat. Bare påberop deg utilregnelig i gjerningsøyeblikket du :wub:

er litt vanskelig for meg å holde lav profil da, åssen gjør man det *ROOOOPER HØYT OM HJELP*

Hun svimer vel rundt i ammetåka og vet ikke hva hun selv gjør !

Amme/mordertåke, går for'e samma det vel *flir*

Hahhhhhhh... bare lat som du !

Late som er en finfin ting vøtt :thumbs:

*sjekket dørlåsen, Siri?*

:thumbs::hug: derfor han apporterte øksa og forsvant i kveld.... :thumbs:

Dobbel AHA!

Arok har slått seg sammen med A&A og Talliban-ligaen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha Baghera! Soppen, du VET jeg vil ha en bullmastiff! Må få han! JEG er jo ikke død :thumbs: :thumbs:

HEI! Still deg i kø da damen :)

Dessuten kommer du til å dø *fnise ondt*

Og vi ønsker jo ikke at den pene distingverte herremannen ved navn Baghera (og de andre bullene til Soppen) skal bli en sånn kasteball i omplasseringens navn... eller no sånn.

Siden jeg ikke er på hytta(tror jeg) så er det nok best at Baghera flytter hit med en gang :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - hvem har dyrehager her på bruket? Tror vi sitter med to alternativer jeg, Argyros eller Raksha. De vil bare ha alle de fine sonenhundene i samlingen sin :thumbs:

Hallo her! Jeg har bare to hunder, Raksha har tre! Og det er hennes som stadig er gærne! Mine kunne vært pynt i bokhylla så snille som de er. Da tror jeg mer på kaosdamen altså, mye vil ha mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og var det egentlig kyllingvinger sonisene knasket i seg? :thumbs::thumbs::thumbs::)

Du sier noe der.. jeg lurer fremdeles på hvor vi har gjort av alle likene :S Vi kan jo ikke ha latt labbis sin kropp og hjerne bare ligge der, da må jo isåfall bikkjene eller andre rovdyr ha spist det opp, og de som ligger nedi "kjelleren".

Og det er jo Siri som står for matlagingen.. hmm men hun spiller jo veldig bra uskyldig...

Hva med tøfflus? Hun sendte jo nesten Dratini til døden 6. desember.. og nå er hun plutselig ikke tilstede.. har hun lokket Chivas med seg ut i skogen.

Og jeg lurer på om det var dumt av Dratini og rope etter madam mim.. fikk ihvertfall en dårlig følelse der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg antar du er god nok venn til å løpe etter madam mim så da tenkte jeg å leke med ullteppene imens :)

Man må jo passe på hverandre, Madam Mim kan jo ikke bli der ute alene :thumbs:

Og at ikke noen av ullteppene eller de andre vakt/vokterhundene tilstede reagerte :thumbs::thumbs: Ullteppene elsker å leke de :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...