Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

*latterkrampe*

Jeg ble i alle fall ikke stoppet ut *fnise*

Ennå? :blink:

Ler så jeg griner av alle disse sonisene som bare surrer rundt som vanlig til tross for blodbadet rundt seg, jeg.. DET er venner å ha med seg i nødens stund, det!?!

"ja, ja - noen dauinger til eller fra - la oss ha julebord!" :wub:

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hahaha, sorry, du er nok dau. :wub:

Hahhahaah... ittno' fuss, men enkelt og greit DAU *ler*

Ups, unnskyld BP, jeg skulle ha passet bedre på oljen min ;)

Klumse :wub:

*latterkrampe*

Jeg ble i alle fall ikke stoppet ut *fnise*

Not yet...

"ja, ja - noen dauinger til eller fra - la oss ha julebord!" :blink:

Nei man henger seg da ikke opp i taljer liksom :)

*Dævver av LATTER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Men det gjør dem støtt og stadig. *fnis* De bare er sånn! ;) ;) :blink::)

Nettopp. De bare er sånn :) Er det noe spesielt å se slik ut liksom? Han fikk sikkert servert Irish Coffee med ekstra vodka. Det kan få hvem som helst til å se slik ut. *Forsvare basenjien* ;)

Forøvrig hørtes det innmari koselig ut å diskutere basenjier med Raksha, TonjeM & co. Åh, nok en koselig dag! *tralle (eller var det jodle?) fornøyd videre* g025.gif

Forresten er jeg skrekkelig imponert over Soppens.. øh.. julenissens detaljkunnskaper om sonistene. Jeg ler meg fillete av små internsaker i hver eneste tråd. Nesten så man starter å tro på julenissen igjen :wub:

w015.gif

(Den kan vel ikke vises for ofte?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. De bare er sånn :wub: Er det noe spesielt å se slik ut liksom? Han fikk sikkert servert Irish Coffee med ekstra vodka. Det kan få hvem som helst til å se slik ut. *Forsvare basenjien* :)

Forøvrig hørtes det innmari koselig ut å diskutere basenjier med Raksha, TonjeM & co. Åh, nok en koselig dag! *tralle (eller var det jodle?) fornøyd videre* g025.gif

Forresten er jeg skrekkelig imponert over Soppens.. øh.. julenissens detaljkunnskaper om sonistene. Jeg ler meg fillete av små internsaker i hver eneste tråd. Nesten så man starter å tro på julenissen igjen :blink:

w015.gif

(Den kan vel ikke vises for ofte?)

*fnis* Riktig!

Jeg vet! ! ! ! Det er julenissen som er på mordtokt - han er lei av at vi ikke tror på han og ikke er snille nok! :wub: *krype under dyna med valiumen sin og tro hardt og intenst på julenissen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løsningen er å finne på forumet..."

Dere...

Jeg frykter at Hundesonen.no er konkurs, Espen gruer seg til å si fra om dette siden han har gjort underslag, og sørger derfor for å knerte de mest ivrige brukerne som trolig ville vist størst motstand mot å legge ned forumet og gjort et stort nummer ut av det, slik at nedleggelsen kan skje ved årsskiftet stille og rolig, og han gå over i webmasterjobben hos Canis.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

Jeg frykter at Hundesonen.no er konkurs, Espen gruer seg til å si fra om dette siden han har gjort underslag, og sørger derfor for å knerte de mest ivrige brukerne som trolig ville vist størst motstand mot å legge ned forumet og gjort et stort nummer ut av det, slik at nedleggelsen kan skje ved årsskiftet stille og rolig, og han gå over i webmasterjobben hos Canis.no

Du det der er ikke morsomt engang, vi vil sove inatt liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg ble definert som en av basenjifolkene - ergo jeg har alibi. Men det var siri eveline som sendte djervekvinnen opp til morderen... Hmmm.

Tihi :)

Men morderen befant seg mest sannsynlig på bakkenivå, det er jo mye lettere å kile noen under beina undenifra, enn ovenifra :) Det jeg ikke skjønner er at hvis vi er så himla mange, at ingen så det skjedde!?

Hytta må jo være gigaaaantisk!

Ut å lete på forumet et sted da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

Jeg visste dette hadde noe med Canis å gjøre! :)

Satser på at jeg ble definert som en av basenjifolkene - ergo jeg har alibi. Men det var siri eveline som sendte djervekvinnen opp til morderen... Hmmm.

Me 2... unless.... morderen fulgte etter henne for å kile tær?? *skule på Raksha som muligens bruker valium for å roe nærver etter hvert mord?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me 2... unless.... morderen fulgte etter henne for å kile tær?? *skule på Raksha som muligens bruker valium for å roe nærver etter hvert mord?*

:) :) Den der må bo i garasjen i romjulen,mens jeg tygger valium...sittende i gangen med øksa mi :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... du er muligens inne på noe her altså. Uskyldige Rak liksom - my ass :)

Hva er det jeg har prøvd å si i mange dager nå? Ikke rart alle dauer når ingen vil høre :)

:) Nei altså - hva har jeg gjort for å fortjene sånn mistenksomhet? :)

Toril: Ligg unna valiumen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):P:) :) Stakkars Pippin og Symra! Og SaraS - komme inn til oss ikkemordere du, og få noen valium. :D

Og! Knekkebrød med nugatti er undervurdert - så det så!

Også venter vi i spenning på om cane blir eierløs. :)

:( Takk! Der ser dere, jeg er ikke morderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...