Maria Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2010 Min bestilling fra dogbooties (i fjor) kom etter en knapp uke Veldig fornøyd! Sokkene må byttes ut nå - de er slitt hull i. Men de holdt en sesong. Jeg kjøpte cordura 500 i strl. XS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 16. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2010 Da kom de endelig Men idag er det jo ikke kaldere enn -5, så da hadde de jo ikke bruk for dem. Og jeg som ville prøve dem! men blir nok fort kaldere igjen slik at de kan prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Da kom de endelig Men idag er det jo ikke kaldere enn -5, så da hadde de jo ikke bruk for dem. Og jeg som ville prøve dem! men blir nok fort kaldere igjen slik at de kan prøves. Jeg venter enda Kom de rett i postkassa, eller måtte du hente på posten? Nå er det kaldt igjen her hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2010 Jeg venter enda Kom de rett i postkassa, eller måtte du hente på posten? Nå er det kaldt igjen her hvertfall! Måtte hente de på posten. Ja idag er det kaldt igjen, så da skal jeg prøve de Regner med at det blir litt av et prosjekt å få en valp til å gå med disse sokkene frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar