Escada Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Vinteren er kommet for fullt og det er kommet masse snø, og jeg lurer da på hva dere gjør sammen med deres hunder?? Finnes det noe egen type hundesport som man kan gjøre på vinteren utenom sledekjøring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Snørekjøring? ski + hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Ikke akkurat en sport, men "løpeettersnøballsporten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Snørekjøring? ski + hund Ja det er jo absolutt noe å finne på, men har ikke hatt ski på beina på x antall år så det går dessverre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Ikke akkurat en sport, men "løpeettersnøballsporten" Hehehe, ja det er jo morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Ja det er jo absolutt noe å finne på, men har ikke hatt ski på beina på x antall år så det går dessverre ut. Jeg klarte å få en fyr fra england som knapt har sett snø til å ha ski på beina og henge etter hundene Utover det så kan du f.ex ake også. Aking + hund er gøy Foxi har lært seg til å dra akebrettet, også hopper hun oppå meg når det begynner å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Jeg klarte å få en fyr fra england som knapt har sett snø til å ha ski på beina og henge etter hundene Utover det så kan du f.ex ake også. Aking + hund er gøy Foxi har lært seg til å dra akebrettet, også hopper hun oppå meg når det begynner å gå fort Høres morro ut, må prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Casper trekker meg på spark :-) Dritgøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 29. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Casper trekker meg på spark :-) Dritgøy. På sånn kickspark?? Isåfall hva fester du Casper med,bare vanlig kobbel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Vi går for aking. Aker to av tre turer nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 På sånn kickspark??Isåfall hva fester du Casper med,bare vanlig kobbel?? Vanlig, gammeldags spark :-) Men ønsker meg kickspark da, får se til neste år. Egentlig duger jo vanlig spark akkurat like bra tror jeg, så får se. Fester i strikkbånd, på 2,5 m. eller noe (bare vanlig snørekjøre-bånd) Trekker bare enden av båndet igjennom løkken på enden og strammer rundt styret. (også har han selvsagt en skikkelig trekksele på seg da, det er jo et must) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 29. November 2010 Rapporter Share Skrevet 29. November 2010 Casper trekker meg på spark :-) Dritgøy. Det låter kuuul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escada Skrevet 30. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Vanlig, gammeldags spark :-) Men ønsker meg kickspark da, får se til neste år. Egentlig duger jo vanlig spark akkurat like bra tror jeg, så får se. Fester i strikkbånd, på 2,5 m. eller noe (bare vanlig snørekjøre-bånd) Trekker bare enden av båndet igjennom løkken på enden og strammer rundt styret. (også har han selvsagt en skikkelig trekksele på seg da, det er jo et must) Ok, har du sett på vinterbutikken - var ikke så ille pris der for en kickspark. Det er nemlig der jeg har kjøpt min. Det var det jeg tenkte på om du brukte strikkbånd eller vanlig kobbel, til nå har vi bare prøvd litt med vanlig kobbel men da bytter jeg ut det med ett strikkbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2010 Jeg snørekjører Jeg synes spark høres utrolig vinglete og ukontrollert ut. Prøvd spark en gang og hadde null styring ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar