Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff Byåsen


Gro Anja

Recommended Posts

Heisann! =)

Har en Siberian Husky som syns å leke sisten er noe av det morsomste som finnes!

Noen som har lyst til å møte meg og Kira i byåsen-området? Gjerne i Regnbueparken eller lignende.

Er åpen for å treffes andre steder også, men ikke alt for langt unna da vi ikke har bil..

Gro Anja & Kira

post-7077-1290622098,1993_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis en tar utgangspunkt i gangbrua som går fra Lerkendal og over til byåsen, så ligger regnbueparken like etter at en har kommet over til byåsensiden. Det er en liten park der som har en regnbue som inngangsportal. =)

Kjempekoselig park og nydelig både vinter og sommer! =D

Det er også et lite området nedenfor (ned mot undersiden av brua) som ligger litt mer skjermet til for forbipasserende.

Kan være enige i at tibetansk spaniel er litt i minste laget for min Kira, men det har hendt flere ganger at hun har lekt veldig bra med små hunder som dachs.

Disse er riktignok mer robuste.. :)

Men anbefaler at hvis du bor i nærheten, så ta deg en tur til den parken! Spesielt på sommerstid! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei! Mulig jeg er sent ute å svare på denne posten, men jeg har ei labradortispe på 10 mnd med bein i nesa som hadde hatt godt av litt sosialisering. :)

Vi bor på byåsen, så det er relativt fort gjort å dra til regnbueparken for vår del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...