Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har ett ekstra startnr?

Margrete

Recommended Posts

Skrevet

Lurte så veldig på om noen har ett ekstra startnummer som føles veldig til overs og du ikke trenger det, så tar jeg gjerne over det altså. Altså; noen som har ett startnr å gi bort til meg?

Skrevet

Hvis det er snakk om til Dogs4All, så er jeg også interessert i ett ekstra. ;) Hvis det ikke er så nøye, Margrete, har jeg flere gamle startnr du kan få av meg! :blink:

Skrevet

Hvis det er snakk om til Dogs4All, så er jeg også interessert i ett ekstra. ;) Hvis det ikke er så nøye, Margrete, har jeg flere gamle startnr du kan få av meg! :blink:

Teita! Det er jo til dogs4all dah! Men jeg er først!

(hvorfor sparer du på starnr forresten? ;))

Skrevet

Teita! Det er jo til dogs4all dah! Men jeg er først!

(hvorfor sparer du på starnr forresten? ;))

Joda, du er først, jeg er andremann! :lol:

Startnr sendes jo ofte ut på mail, og jeg har de mailene enda. ;) Har ikke for vane å slette mail, så hvis jeg trenger et startnr (hvorfor jeg nå skulle trenge det), så kan jeg bare printe ut i vildens sky! :blink:

Skrevet

For hvilken dag er det snakk om? Vi skal være på Lørdag, og har sikkert hvertfall 2 startnummer til overs. Send en PM hvis det høres intr. ut.

Det har ordnet seg for min del :blink: Så kaster denne videre!

Skrevet

For hvilken dag er det snakk om? Vi skal være på Lørdag, og har sikkert hvertfall 2 startnummer til overs. Send en PM hvis det høres intr. ut.

Har sendt PM og håper på at det fortsatt er mulig for meg å få ett :blink:

Skrevet

Jeg er jo én person med to nummer, så jeg kan eventuelt ta med en inn på ett av mine :lol:

Oooh! Jeg var andremann! *hoppe og sprette*

Vi skal jo dit samme dag, så da er det jo "riktig"! Hadde vi kunnet få låne et startnr av deg, pretty please?? :ahappy:

Skrevet

Hvilken dag er du der og når har du oppmøtetid/når skal du være der? :ahappy:

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :lol:

Edit: Huldra var ganske først? Dere får slåss :D

Skrevet

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :lol:

Huldra kan få - hun var først og det er lettere for dere å koordinere siden dere skal dit samtidig, til samme ring. :D Jeg mistenker at jeg kan være litt tregere på søndag :ahappy: , så jeg har i grunnen innfunnet meg med at jeg må betale for å komme inn i år...

Skrevet

Søndag. Springeren er eneste i rase i "vår" ring, så jeg regner med at jeg er der litt før kl 9 :D

Huldra kan få - hun var først og det er lettere for dere å koordinere siden dere skal dit samtidig, til samme ring. :D Jeg mistenker at jeg kan være litt tregere på søndag :ahappy: , så jeg har i grunnen innfunnet meg med at jeg må betale for å komme inn i år...

Oh-wee! :lol:

--

Um. Hvordan gjør man dette egentlig? Møtes vi utenfor der, eller sender du det på mail, eller hva? Det er jo første gangen jeg er nødt å få et startnummer jo, vanligvis ville jeg jo hatt flere til overs! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...