Gå til innhold
Hundesonen.no

Introducing Zoë!


Wildah

Recommended Posts

Gratulerer sååååå mye Therese!! Jeg VISSTE at du kom til å få en av jentene, det var ikke tvil i min sjel. Bedre valpekjøper skal man lete lenge etter, så Serena har gjort et kjempebra valg. Disse valpene kommer nok til å bli vakre - både inni og utenpå. Gleder meg til å følge dere videre :ahappy:

Gratulerer igjen, dette er deg VEL UNT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :ahappy: Hørtes ut som et spennende kull! :lol:

Men altså.. Jeg er muligens litt treg i oppfattelsen, hvorfor sier alle "endelig"? Er ikke Rina bare 2 år? Hvor lenge har du planlagt valp da, liksom? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Bra at det ble en liten en i dette kullet til deg da!

Tusen takk :D

Gratulerer så mye! I ettertid er det lett å si at det var en mening med at det tok tid å finne rett valp, men det er vondt når det står på... Men nå er det jo bare bittelitt ventetid igjen!

Ja, det er helt sant. Tusen takk :ahappy:

Å, så moro! Gratulerer :D

Takk, takk :D

Gratulerer med den nye valpen. Gleder meg til bilder og å få følge dere via nett i maaange år frem igjennom :D

Tusen takk, og bilder skal det bli :D

Gratulerer! :D

Takk ;)

Gratulerer sååååå mye Therese! Jeg VISSTE at du kom til å få en av jentene, det var ikke tvil i min sjel. Bedre valpekjøper skal man lete lenge etter, så Serena har gjort et kjempebra valg. Disse valpene kommer nok til å bli vakre - både inni og utenpå. Gleder meg til å følge dere videre :D

Gratulerer igjen, dette er deg VEL UNT!

Tusen takk :D

Endelig! :o

Grattis med fleecedotten, Harly gleder seg til å få enda en belger å henge i kragen på :lol::P

Tusen takk :P

Gratulerer :P Hørtes ut som et spennende kull! :P

Men altså.. Jeg er muligens litt treg i oppfattelsen, hvorfor sier alle "endelig"? Er ikke Rina bare 2 år? Hvor lenge har du planlagt valp da, liksom? hehe

Tusen takk :P

Ja, Rina er ung, men jeg har sett etter ny hund og stått på ørten valpelister siden Rina var nærmere 1,5 år. Dette er vel syvende eller åttende valpeplanen, eller noe sånt. Alle de andre har skjært seg på ulikt vis. På ett kull skiftet oppdretter hannhund på da tispen fikk løpetid tidligere enn ventet, og det var den opprinnelige hannhunden som gjorde at jeg var interessert i kullet. Ene hannhunden viste seg å være steril, så der ble det ingen valper. En tispe blir trolig ikke avlet på pga problemer med forvert. I det ene kullet ble det ikke nok tisper. Ett kull døde alle valpene bortsett fra en tispe som oppdretter valgte å beholde. Ja, du skjønner tegningen. Derfor er det "endelig" selv om Rina er ung :P

Nå hadde jeg bestemt meg for at dersom denne valpen ikke ble til, så ville jeg gi opp :P

Gratulerer! Blir spennende å følge!

Tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congratulations also from Finland! :ahappy: It was nice to read how happy you are.

I am the owner of Codi (Valkohampaan Blancodiente) and Serena's best friend. There are few nice coincidence regarding this litter. Last Valkohampaan B-litter was Blacodiente's litter 1994 and this B-litter was born on my birthday 19.11.2010!

I hope you'll get as great dog as I got over 16 years ago. Codi was the perfect dog for me.

I'll give a kiss to your puppy (and all the others) when I'll visit them next time. I "checked" the litter the day it was born...

All the best,

Henriikka (=Henkka)

Pst. Dessverre kan jeg ikke norsk.

Codi 11 weeks

post-7064-1290436037296_thumb.jpg

Valkohampaan Au-Au "Nak(s)u" (my current groenendael) about 8-9 weeks

post-7064-129043607999_thumb.jpg

post-7064-12904360681507_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...