Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår "nye" stue.

Ricco

Recommended Posts

Lagde en tråd tidligre om akvariet vår som plutselig sa pang, (finner ikkje tråden igjen)

No er vi endelig ferdig med oppussingen, tok like godt heile stua når vi først holdt på.

Er veldig fornøgd med resultatet, har fått inn nytt vindu og isolert stue :hmm:

Legger inn litt før og etter bilder så dere får sjå korleis det vart.

026-3.jpg

022-4.jpg

007-7.jpg

015-8.jpg

012-8.jpg

038-2.jpg

037-4.jpg

Ny ovn er og satt inn.

013-11.jpg

022-3.jpg

040-3.jpg

045-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei å nei, husker jeg selv var redd akvariet skulle sprekke, på den tid da jeg hadde det. Var et 400l kar, så hadde blitt mye vann utover..

Men skikkelig fint det ble da! Uhell skjer men heldigvis er det en opptur i noen tilfeller. Kos med nyopppusende rom! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal sende en takk til akvariumet ditt jeg! For Stuen ble jo KJEMPEFIN!

Skikkelig hell i uhell :hmm:

Hehe kan gjere det no, men var ikkje så gøy mens det sto på. 2 mnd brukte vi på alt.

Priser meg lykkelig for at vi har fullforsikring, så det er ikkje store utgiftene vi har hatt sjøl :hmm:

Tusen takk Soppen Camilla, liker å holde på med sånt eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er skifer (skrives det sånn? :hmm: ) I såfall er det utrolig lett å holde rent :hmm:

Ble skikkelig fint! :P

Edit: når jeg tenker meg om så er vel kanskje skifer noe man bruker ute? Jeg vet ikke forskjell :P

Ser ihvertfall ut som fliser/skifer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, kjempefint. er gulvet svart? isåfall hvordan er det å holde rent? Jeg har alltid likt svart gulv, men har dårlig erfaring fra det :P

Ja gulvet er svart, men det er ikke fliser, er gulvbelegg som ser ut som fliser. (Og fliser kan man forresten bruke både ute og inne :hmm: )

Enkelt å holde rent, men går jo over med moppen en gang pr dag.

Ang kvit ovn, nei blir ikkje fortere støvet enn en svart ovn. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...