Gå til innhold
Hundesonen.no

Hamsterbur


JailyTina

Recommended Posts

Finnes det et hamsterbur som er todelt? Altså på en måte to bur i ett, men så de to tasseladdene ikke når hverandre fysisk. Finnes det noe sånt?

Jeg har ikke hamster, men datteren til en venn har det. Hun er forholdsvis flink til å ta vare på dem, men når det kommer til å skifte på buret blir det gjerne sånn at den ene får rent bur og den andre går i glemmeboka. Min teori er at om hamsterne deler bur (uten å stå sammen da det er en hann og en hunn) kan hun skifte på hele buret med en gang og da får begge hamsterne det like rent og fint. Men nå har jeg søkt og søkt på google og finner bur i flere etasjer, men ingen som kan deles i to på en enkel måt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantes iallefall før, men de var ikke særlig store, dvs hvert hamster fikk veldig lite olass... Om dere er litt handy kan dere jo dele opp selv med sponplate og ståltråd, det vil bli gnagd og tisset på, så må nok byttes jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på tanken, men (hvordan kan jeg si dette på en litt pen måte...?) forelderen til jenta (skilte foreldre) er litt makelig. Eller egentlig direkte lat. Og ettersom jeg ikke bor sammen med dem lenger har ikke jeg noen planer om å ta på meg ansvaret for å bytte burdeler jevnlig. :lol: For selvom det ikke er mitt ansvar klarer jeg jo ikke la være å hjelpe til når jeg er der og mini spør om hjelp. :lol:

Fant dette: bur 1, og dette: bur 2 , men hvis det deles av i to så antar jeg det kanskje blir litt liten del på hver hamster...? Også ser jeg for meg mye flis på avveie om det legges flis på 2. og 3. plan. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...