Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er vi :)

Gurine

Recommended Posts

Hei folkens ;)

Må si jeg blei veldig glad da jeg fant dette forumet, og hvordan fant jeg det.... lette etter et sted å spørre om ting og tang i forhold til hunder mm.

Vil fortelle litt om mine to små elsklinger;

Anton er en yourkshire terrier på 3 år - han kom til oss fra Sverige og er en nydelig kosete liten gutt. Men kosen skal være akkurat sånn som han vil ha det; liker best å ligge inntil oss uten at vi tafser for mye på han, og selvfølgelig får han det som han vil. Han ELSKER mat - den går ned på høykant - tar ca 1 min å få i seg tjihi. Må si han er rolig til å være en liten terrier - man hører jo at de gneldrer så veldig - men det gjør ikke lille Anton. Han er høyt elsket av alle i familien - vi er en "bonus-familie" på 2 voksne og 5 barn, så vi er mange :P

Birger er også en yourkshire terrier og er "lillebror" og nevøen til Anton faktisk, han er 1 år og kom til oss i desember 2009. Tror ikke man kan kalle han kosete - men KOSETE.... med store bokstaver - fordi han skal sitte på armen 24-7, han får ikke nok kos han - og er en deilig liten kar :P Han er glad i alle som kommer hjem til oss og tar like godt i mot hver og en. Birger liker å ligge under dyna på nettene, eller på armen. Han er litt mer sosial enn Anton - det er morsomt å se at de har så forskjellige personligheter.

Vi skaffet oss 2 hunder fordi matmor og matfar jobber en del - og ville at Anton skulle ha selskap hjemme :P Nå om dagen har vi også ennå en hund, og det er mitt "barnebarn" Nikko som er en jack russel terrier på 3 år - så nå er det liv hjemme. Nikko er like kosete som Birger - så vi koser mye hjemme hos oss :lol:

Legger ved noen bilder sånn at dere kan få se hvem vi er - og jeg gleder meg veldig til å bli kjent med dere alle sammen :)

post-6971-1289207528,3797_thumb.jpg

Dette er Anton - han har nydelige "rød" og sølv i fargene sine

post-6971-1289207725,4165_thumb.jpg

post-6971-1289207938,6624_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...