Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK valpeshow i Andebu

Miko

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle egentlig, men det ble for dyrt med klipping osv.. Og Taran skulle vell egentlig også, men det tror jeg heller ikke ble noe av. Men Martine med Emil og Blondie (hvis du vet hvem hun er) skal dit. :)

Skrevet

Chihuahuaen hennes som hun skal hente på søndag(?) :)

Riktig :P Vårt lille mirakel fra Ungarn :P Andreas går helt i spinn her, han gleder seg så.. Han har ordnet seng til han på kontoret sitt og prater om hvor de skal gå tur hen og er helt i hundre. Jeg prøver å si at han skal være med meg på duejakt, men det vil han ikke ha noe av! Hoho

Skrevet

Riktig :P Vårt lille mirakel fra Ungarn :P Andreas går helt i spinn her, han gleder seg så.. Han har ordnet seng til han på kontoret sitt og prater om hvor de skal gå tur hen og er helt i hundre. Jeg prøver å si at han skal være med meg på duejakt, men det vil han ikke ha noe av! Hoho

Hoho :) Det kan jeg tenke meg!! Det er jo det tøffeste da, gutter med chi 8)

Skrevet

ååå ja.. det stemmer det...! visste det jo egentlig.. hehe

Skrevet

Andreas synes selv at det er kjempetøft å være gutt med chihuahua, og skjønner ikke hvorfor noen gutter synes det er flaut å gå tur med chi. Dette er drømmehunden hans, så han synes det er helt normalt! Hehehe.. :)

Skrevet
Andreas synes selv at det er kjempetøft å være gutt med chihuahua' date=' og skjønner ikke hvorfor noen gutter synes det er flaut å gå tur med chi. Dette er drømmehunden hans, så han synes det er helt normalt! Hehehe.. :)[/quote']

Hoho, du må ta bilde av dem sammen!!!!!! :D:P

Skrevet

Will do! Skal legge ut bilder med en gang vi har fått ham i hus! Litt dumt at utstillingen i Andebu falt på akkurat den datoen da, men .. Min hjemkommune og allting :) Men jeg skal dra i Pingvinhallen i Sandefjord i januar hvertfall..

Skrevet
Will do! Skal legge ut bilder med en gang vi har fått ham i hus! Litt dumt at utstillingen i Andebu falt på akkurat den datoen da' date=' men .. Min hjemkommune og allting :D Men jeg skal dra i Pingvinhallen i Sandefjord i januar hvertfall..[/quote']

Weee, da kommer jeg også :)

Skrevet

Da sees vi der! Jeg må få med meg aussiene og et par dobere jeg kjenner :D Kanskje jeg skal melde på Lisa også?? Da blir hun jagd ut av ringen tenker jeg, hoho :)

Skrevet
Da sees vi der! Jeg må få med meg aussiene og et par dobere jeg kjenner :P Kanskje jeg skal melde på Lisa også?? Da blir hun jagd ut av ringen tenker jeg' date=' hoho :)[/quote']

Det kan bli festelig!!!!! :P:D Du må jo melde henne på, hadde vært genialt!!! Så kan vi se hvem som kommer lengst, Felix eller Lisa 8)

Skrevet
Hvis det er om å gjøre å få grønn sløyfe så vinner Lisa!! Hihi... Nei, hun blir nok ikke premiert med mindre jeg stiller henne for en dommer som liker lette jakt-labbiser. Jeg må i ilden med henne en eller annen gang jeg også :/
Skrevet
Spurte jo om noen skulle til Andebu jeg' date=' men dere snakka det bort :)[/quote']

det er fremdeles mulig å svare på om man skal til andebu da..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...