SandyEyeCandy Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Avalon blir beste hannhund. I BIR/BIM. Den mørke, eldre tispa blei BIR. Lill med sin vakre frøken. Dommer tar seg tid med yndlingen sin. "Nei, den veien der kan jeg IKKE løpe! Skal jeg værra med tilbake, så får du bære!" Beate og Ori venter på tur. Sushi er hipp og kul med BI-pannebånd. Dude juniordebuterer. Gjengen legger en slagplan, og Fuji følger engasjert med. Her på bordet. Amiga er lettere animert. Flink på bord. Flink til å gå med kontakt... Ikke så flink til oppstilling: "Jeg kan sitte og se på godis så lenge du vil! Sjekk ut profilen min da! Lekkert!" "Hæ?!? Ikke ta den bort da, jeg satt jo så fint!" Anette: "Bein er til for å stå på!" Amiga: "Åh, kanskje du la igjen godisen her?" Til slutt får Amiga bare stå og være søt og lykkelig. Amiga og jeg i grupperingen. Fortsatt fin kontakt, hehe. Fineste ekornhalen! Begynner å bli litt sliten nå. Jeg lettere desperat etter å få denne ormen til å stå rolig, og Amiga opptatt av å finne mamsen sin med blikket. Søta!
Anette Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 hahahahah, der har du utstillingsstjerna i et nøtteskall, lørdag stod hun på alle fire i det minste Kan jeg stjele de? Og takk for at du gikk i gruppa for meg,hun har jo kontakt med deg også
tm100021 Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Aaw søte frøken.vilveldigikke Takk for deling av bilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar