Pim Skrevet 3. November 2010 Rapporter Skrevet 3. November 2010 Jepp, Nansen og Fredrik var på en heit deit i snøen for snart to uker siden ( ) og her kommer bilder! Det var den perfekte lekedeiten, hvor halsbåndet til Fredrik og mobilen til vimsedama forsvant i snøen Men fortvil ikke - halsbåndet kom til rette igjen Ingenting er nemlig så elegant og vakkert som to velkoordinerte hunder med glimrende fysikk og akrobatisk kroppskontroll i nysnø Vakreste Fredriken med utvekst på halsen Fredrik merket fort hva tante Vims hadde i lommene: hallloooooo godbitdamen! "Do not fear - I come in peace" Demonstrasjon av nyleka til Fredrik! Den var gøy. Fredrik sier: "MWHAHAHAHAA!! Jeg vant! Jeg stor sterk kul tøff hund!" Nansen sier: "Dumming!" Nansen lurer på om det snart er hans tur til å ha leken? @ "Hmmm", tenker Nansen; "den som intet sier, samtykker. Bare låne bittelitt, dumdidummm..." Fredrik roper: "MIIIIIIIIIIIN!!" Tjihi. Rare gutta
SoppenCamilla Skrevet 3. November 2010 Rapporter Skrevet 3. November 2010 Haha, morsom bildeserie! Lekre gutter!
Marianne&Java Skrevet 3. November 2010 Rapporter Skrevet 3. November 2010 Så fine voffser Kule bilder
Monica123 Skrevet 3. November 2010 Rapporter Skrevet 3. November 2010 Herlige hunder og en flott bilde serie
Midas Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Fine gutter i snøen Likte godt det siste bildet, Nansen bare "jajaja, roo deg ned da, jeg skulle bare se om den fortsatt var der "
Tuskelusken Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Jeg bare elsker den bikkja di! :wub:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar