Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du mister mat..


Djervekvinnen

Recommended Posts

Hvis dere sitter i stua og hunden ligger nedfor på gulvet, og så spiser du og mister en matbit på gulvet.

Hva gjør hunden din da?

Har hunden din gjort noe spesiellt arti/merkelig i den forbindelsen?

å her i huset har vi levendes støvsugere så det sier vell sitt, men hvis vi merker at noe faller ned og sier nei så røre de det ikke altså(men da må vi være raske med å si nei for ellers så er det vekk :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tar den ikke før tilatelse er gitt. ikke bryr jeg meg om det med en gang heller..lar den ligge i noen min før han får den.. :D

hehe, holdt på å stekte kjøttboller her en dag, og den ene fant sin vei ned på gulvet. ask reiste seg saaakte, og med et øyne på meg gikk han mot godbiten. jeg så på i øyekroken. rett forann godbiten setter han seg ned. så legger han seg. så reiser han seg og tar den forsiktig mellom tennene. da snur jeg meg, og sier til hunden som er luskende på vei ut til stua : ask, har du sett kjøttbollen min?! bikkja snur på femmøren kommer inn til utgansgstilling, og leverer kjøttbollen :) han overaska meg..men han viste det ikke var lov, så det var nok det som utgjorde reaksjonen hans :P og endelig fikk han den herlige kjøttbollen sin. passe fornøyd både jeg og han da ja.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å her i huset har vi levendes støvsugere så det sier vell sitt, men hvis vi merker at noe faller ned og sier nei så røre de det ikke altså(men da må vi være raske med å si nei for ellers så er det vekk :wink: )

Kjenner meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...