Line_ Skrevet 23. November 2005 Rapporter Share Skrevet 23. November 2005 Neon som skal dit? Stor helsides annonse i hundesport (side 123).. Og den i sandefjord 21-22 januar?(Pingvin hallen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2005 Rapporter Share Skrevet 23. November 2005 Hvor er Letohallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2005 Eidsvoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2005 Rapporter Share Skrevet 23. November 2005 Da tror jeg det blir litt langt for min del, bare for å se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. November 2005 Rapporter Share Skrevet 23. November 2005 hadde vært gøy å sett på den i sfj... men vet ikke om jeg har fri da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. November 2005 Rapporter Share Skrevet 30. November 2005 Alt sammen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. November 2005 Rapporter Share Skrevet 30. November 2005 ja, skal stille Oscar og en dalmatiner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. November 2005 Rapporter Share Skrevet 30. November 2005 Kanskje jeg skal Får se litt an. I så fall, burde jeg melde meg på snart?? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Jeg har veldig lyst til å reise dit, men det er litt langt å kjøre... Jeg reiser nok hvis jeg får ordnet barne vakt Har veldig lyst til å stille valpen min der, oppdretter kommer også dit + kullsøsken til valpen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Nei skal ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Noen som husker hvilke klubber som arrangerer her? Eller vet om annonnse på nett? Finner ikke det nummeret av Hundesport i flyttekaoset mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 tror det er norsk boxerklubb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Hei Vi skal til Sandefjord utstillingen, blir ikke lange turen 5 min med bil :-) Og den i Exporama og den i Leto hallen. Skal også på NKK utstillingen i Bø. Skal også på det valpeshowet i Sørumsand 11. Februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Jeg tror jeg skal dit med min Frisbee. Har veldig lyst hvertfall. Stille i Junior. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar