Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder før løpt fra seg litt :)

Espen..

Recommended Posts

hei.

Balder å jeg har hvert på jorde å løpt litt i dag å da tok jeg med kamera så jeg fikk lagt inn litt bilder her.

er så veldig mange som er flinke til det, jeg jeg får bidra litt jeg også å ikke bare litte å se på andres hunder :P

siden jeg har vert forkjøla i noen dagen så har han ikke fått ut den energien han vil så da var det nok godt å løpe litt. :(

IMG_0287.jpg

IMG_0286.jpg

IMG_0284.jpg

IMG_0285.jpg

IMG_0280.jpg

IMG_0296.jpg

IMG_0300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin han var :(

Dere burde prøve med langline, det er visst en veldig effektiv måte å lære vovsen din innkalling og gjør det lett å få tak i han

hmm det skal prøves. sånne lange oransje plast tau?

problemet med Balder å trening er at han er ikke så veldig opptatt av godbiter, tror jeg har prøvd ALT av "små godt" liker grise ører å tygge bein osv. men små godbiter som belønning er ikke så spennende :P rare hunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langline er lurt ja, du kan og dra på fks. europris/biltema osv og kjøpe billig tau der, der får du 20 meter blått, passe tynt tau for under 50-lappen, billigere enn langline. Husk at om dere må tråkke på båndet for å få tak i ham, er det lurt å ha på ham sele :-) Tauet henger også bedre etter hunden, kommer ikke mellom frembena.

Har du prøvd å bruke lek som belønning istedenfor? Drakamp fks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langline er lurt ja, du kan og dra på fks. europris/biltema osv og kjøpe billig tau der, der får du 20 meter blått, passe tynt tau for under 50-lappen, billigere enn langline. Husk at om dere må tråkke på båndet for å få tak i ham, er det lurt å ha på ham sele :-) Tauet henger også bedre etter hunden, kommer ikke mellom frembena.

Har du prøvd å bruke lek som belønning istedenfor? Drakamp fks?

ok dette er nok lurt. når dere kjøper sele har dere med hunden i butikken for å prøve eller satser dere på at det passer ?

vi har ikke så værst kontroll egentlig. MEN hvis han skulle se noe som rører på seg så er det ikke alltid han har lyst til å høre på meg :P

kan jo prøve litt med drakamp som belønning for det er GØY. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...