Gå til innhold
Hundesonen.no

Møøøøt Peggy!

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Kjempesøt!

Onkelen min har en katt med ganske flat nese, tror det er blanding av en eller annen rase med flat nese. Min lillebror mente på at det var en bulldogkatt :innocent: Fjording (hest) kalte han også for jerseyhest en gang (han er vant med kuer)...

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg så pappa'n til søtnosen i gruppefinalen i dag, og det var flere rundt meg som kommenterte hvor flott han var - han gikk virkelig bra, løp og var i farta, motbeviste virkelig de som mener rasen bare vralter seg avgårde.

Peggy er jo så søt, og jeg gleder meg vilt til løpebilder på jordene med henne, Nemi og Baghera - rynkefjes i motvind! ;)

Skrevet

så søt :drool:

Ja! ;) Takk!

Jeg så pappa'n til søtnosen i gruppefinalen i dag, og det var flere rundt meg som kommenterte hvor flott han var - han gikk virkelig bra, løp og var i farta, motbeviste virkelig de som mener rasen bare vralter seg avgårde.

Peggy er jo så søt, og jeg gleder meg vilt til løpebilder på jordene med henne, Nemi og Baghera - rynkefjes i motvind! ;)

Jaa, Peggypappa er noe for seg selv! ;) Gleder meg selv, jeg!

Gleder meg uhemmet til besøk av den der :P

Haha, jeg og! :P Nå er det ikke så lenge til desember, da begynner den virkelige nedtellingen!

Herlighet så utrolig vakker! ;)

:P Takk!

Skrevet

Nommin, noe så herlig :drool: Noen borti gata her hadde Gunnar i nærmere syv år. De mistet ham tidlig og det var slett ikke ventet. Han var verdens herligste bullegutt. Selv Fibi likte ham! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...