Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 3 des


Anne

Recommended Posts

"for glad haleføring"? Haha, logra hun eller?

I alle fall - gratulerer så mye! :twisted:

Hehe, det står faktisk i rasestandaren at halen skal bres høyt, men ikke overdrevent glad. Shaylee sin hale, som du ser på bilde, er det som blir beskrevet som overdrevent glad. Den skal så mer rett opp liksom :wink:

Jeg synes nå ikke det er de største problemet, hadde vært værre viss halen hang rett ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :twisted::lol: :lol:

Nå har utstillingsbasillen skikkelig slått til ja :D da sees vi nok på flere utstillinger i 2006!!

Ja, det skal du ikke se bort ifra :mrgreen: Jeg hadde med meg far som sjåfør og han er like hekta. Nå holder vi på å planlegge Ølen utstillingen :wink:

Noen som vet hvilken dag valpene skal stille forresten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal du ikke se bort ifra :mrgreen: Jeg hadde med meg far som sjåfør og han er like hekta. Nå holder vi på å planlegge Ølen utstillingen :wink:

Noen som vet hvilken dag valpene skal stille forresten???

Samme dag som de voksne i rasen pleier det å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan jeg finne ut det før jeg melder meg på eller? Den der siden til klubben er jo ute av funksjon :x

Tror det sto i sist hundesport... eller tar jeg feil da?!

Mener jeg fant ut at sheltien skulle på lørdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheltiene skal på søndag sammen med terriere og shæferene :D

Kan du finne ut om valper og voksne skal gå samme dag? (Schäfer) De bruker nemlig å dele opp slik at valpene går lørdag og voksne søndag. Kan du finne ut hvem som dømmer schäfer og for meg? (jeg har enda ikke fått hundesport... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne ut om valper og voksne skal gå samme dag? (Schäfer) De bruker nemlig å dele opp slik at valpene går lørdag og voksne søndag. Kan du finne ut hvem som dømmer schäfer og for meg? (jeg har enda ikke fått hundesport... :D

Står kun schæfer en gang og det er på søndag, dommer Johnny Johansen Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...