Nikitaf Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Jeg lurte på om noen fra kristiansand vet om det er noe Kurs i agility snart en plass? Er veldig ivrig på å få et kurs, vil etterhvert begynne konkurere ? Men vet dere om det er bare 1 kurs man trenger før man kan begynne å konurere?
Linepip Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Men vet dere om det er bare 1 kurs man trenger før man kan begynne å konurere? Det er ingen krav om kurs før man begynner å konkurrere...hunden må være fylt 12 mnd for å starte i offisiell agilitykonkurranse.
Nikitaf Skrevet 27. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Ved om det er noe agility stevne i nærheten snart da??
ElinT Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Jeg lurte på om noen fra kristiansand vet om det er noe Kurs i agility snart en plass? Er veldig ivrig på å få et kurs, vil etterhvert begynne konkurere ? Men vet dere om det er bare 1 kurs man trenger før man kan begynne å konurere? Det var akkurat ett nybegynnerkurs i Kristiansand, første helgen i oktober. Jeg vet ikke om noe før til våren. Da skal vi ihvertfall ha nybegynnerkurs i Arendal (april), men det kan godt hende de skal ha i Kristiansand også og helt sikkert i Lillesand. Første stevne jeg vet om i nærheten er dobbeltstevnet vi har i Arendal i slutten av april. Vi har pleid å ha ett i januar også, men det blir det ikke noe av i 2011.
ElinT Skrevet 15. November 2010 Rapporter Skrevet 15. November 2010 Jeg lurte på om noen fra kristiansand vet om det er noe Kurs i agility snart en plass? Er veldig ivrig på å få et kurs, vil etterhvert begynne konkurere ? Men vet dere om det er bare 1 kurs man trenger før man kan begynne å konurere? Var det du som var med på cupen i Arendal nå for ett par uker siden? Satt og kikket på lista nettopp og så at den hunden jeg ikke kjente til som var med heter Nikita
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar