Gå til innhold
Hundesonen.no

Lurer på å begynne å bruke strøm halsbånd...

tuppetroll

Recommended Posts

Skremte jeg dere nå?

Selvfølgelig skal jeg ikke bruke det på hundene i såfall, men på meg selv - er nemlig blitt helt j***** på å si "nei" - et ord jeg prøver å unngå. På agilitybanen, i lydighet, generelt - Er SÅÅÅÅ irritert på meg selv, for hundene er vant til positiv trening og ikke den teite nei'en. Derfor lurer jeg på om jeg kan kjøpe et strømhalsbånd og sette på meg for å venne meg av med denne idiotien!!

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å se på deg når du trener agility og få dem til å skrike ut når du sier det "forbudte" ordet i treningen. Det hjelper veldig.

I klubben vår er det strengt forbudt å bruke "nei" på agility banen bortsett fra når hunden springer ut av banen eller markerer. Kjempebra syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å heller belønne deg selv for treninger der du ikke sier nei:P

først er kritereiet at du skal maks si nei 5 ganger. så 3 ganger. så 2 ganger, og til slutt ignenganger. klarer du kriterene dine for hver trening unner du deg selv noe du har lyst på:-)

etterhvert kan du ta det på variabelforsterkning:p hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å heller belønne deg selv for treninger der du ikke sier nei:P

først er kritereiet at du skal maks si nei 5 ganger. så 3 ganger. så 2 ganger, og til slutt ignenganger. klarer du kriterene dine for hver trening unner du deg selv noe du har lyst på:-)

etterhvert kan du ta det på variabelforsterkning:p hihi

=D> =D> :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jeg som er instruktør på treningen, og er veldig nøye på at det ikke skal brukes på banen, men nå er jeg fæl på det selv, gittt...

Må ta meg selv i nakkeskinnet :)

Men derfor er det "pinligt" for deg hvis du selv sier det foran folk du har kjeftet på for at de har sagt det..og dermed vil du holde munn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...