Kajsa95 Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Jeg vet dette har kanskje ikke noe med en terrier å gjør, men jeg har lyst på en terrier hund så jeg skal skriver det jeg lurer på her uansett hva dere sier så det. Hva er en psykologisk leke for en hund? Jeg leser ofte at f.eks at en hund kan leke med en psykologisk i fem minutt som kan være like bra for den istaden for å være ute i skogen i en time. Så hva er en psykologisk leke for en hund? ( PS! send gjerne ett bilde elns av leken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Du tenker nok på mental aktivisering av hunden, det betyr at den må få bruke hodet sitt, ikke bare bena. En måte å gjøre det på er for eksempel å søke etter godbiter eller mat i gresset, gå spor, trene triks, eller spill som f.eks. Nina Ottoson (http://www.nina-ottosson.com/). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajsa95 Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Du tenker nok på mental aktivisering av hunden, det betyr at den må få bruke hodet sitt, ikke bare bena. En måte å gjøre det på er for eksempel å søke etter godbiter eller mat i gresset, gå spor, trene triks, eller spill som f.eks. Nina Ottoson (http://www.nina-ottosson.com/). Åja, jeg trodde det var en leke jeg, så det er å trene hunden mentalt, lære den triks og sånt. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Tråden er flyttet til "Utstyr og tilbehør til hund". Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres. Mob labbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Åja, jeg trodde det var en leke jeg, så det er å trene hunden mentalt, lære den triks og sånt. Takk Mental stimuli er å la hunden jobbe med hodet, enten det er via en oppgave som feks spor eller det er å tømme en tom brusflaske for godbiter/iq-leke Edit: her er det salg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar